خبرگزاری کار ایران

ماجدی: تیم ملى زمینه پدیده شدن در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۸۴

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌خواهیم فوتبالی پویا داشته باشیم باید باشگاه‌ها و استان‌ها را از نتیجه‌گرایی خارج کنیم زیرا هزینه کردن برای نتیجه دیگر در فوتبال کشور کارساز نیست.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در نشست مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان افزود: نیاز به زیرساخت هایی داریم که با استفاده از آن بتوانیم فوتبالمان را بیش از گذشته در سطح آسیا و جهان نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران مسابقاتی با تیم‌های کره جنوبی و لبنان در پیش دارد که در این حوزه نیز نیاز به کمک همه ارکان کشور داریم اظهار داشت: همانگونه که تاکنون به باختن عادت نکردیم، این بازی ها را هم بایستی با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تیم ملى فوتبال ایران زمینه پدیده شدن در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

ماجدی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های فوتبالی در استان کرمان گفت: استان کرمان استراتژیک و در فوتبال کشور بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم حلقه اتحاد اهالی فوتبال در این استان برای کمک به فوتبال ملی حفظ شود.

وی ادامه داد: استان کرمان از نظر صنعتی، فنی و برای مردم و کلان فوتبال کشور استانی تاثیرگذار است و ما هم باید در حمایت و همکاری با هیات فوتبال این استان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: هیات فوتبال استان کرمان ضمن تعامل ویژه با مدیران داخلی، مدیران عامل باشگاه ها، هماهنگی و تعامل با فدراسیون فوتبال را مورد توجه داشته باشد که این کار به فوتبال استان و سطح ملی کمک می‌کند.

وی یادآور شد: بازیکنان و داوران بزرگی از استان کرمان، کمک های بسیاری به فوتبال ملی ما کردند، ضمن اینکه کرمان از نظر منطقه‌ای نیز در حوزه ورزش بانوان بسیار پراستعداد است و می توانیم تغذیه خوبی برای تیم های ملی از این استان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز