خبرگزاری کار ایران

ربیعی: هیجان بازی تمرکز را از بازیکنان ما گرفته بود/ امیری می‌توانست اخراج شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۵۸۸

سرمربی مس رفسنجان در مورد تقابل با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: خداقوت می‌گویم به تیم پرسپولیس و این برد را به کادر فنی و هوادارانشان تبریک می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و فکر می‌کنم 25 تا 30 دقیقه اول بازی را پرسپولیس بهتر بازی کرد. ما اشتباهات فردی داشتیم و شاید روی هیجان و یک مقداری روی بی‌تمرکزی اشتباه کردیم. با این حال دو سوم بازی در دست ما بود. 15 دقیقه و 20 دقیقه آخر نیمه اول و کل نیمه دوم دست ما بود. به هر حال از این فرصت نتوانستیم بهره کافی ببریم و به نظرم یک گل خیلی ساده به پرسپولیس تقدیم کردیم. 

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: در اینجور بازی‌ها جزئیات و استفاده از فرصت‌ها بسیار مهم است. این پیروزی را به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. 

ربیعی در خصوص خطای امیری و احتمال اخراج این بازیکن گفت: شما صحنه را دیدید؟ از نظر شما کارت زرد داشت؟ من هم چون مجبور بودم در وسط 2 نیمه ببینم ولی متوجه شدم که در لحظه آخر که پاس را جعفری داد، آقای امیری پایش را روی پای بازیکن ما گذاشت. این بی‌احتیاطی بود و می‌توانست کارت داشته باشد. اصلا داور گفت که خطای بازیکن شما بوده و همین باعث شد که مجاب بشوم صحنه را ببینم. حرفی دیگر ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز