خبرگزاری کار ایران

مربی آلومینیوم: عصبانیت تیم مقابل ذوب آهن بالا بود / احمدی از من عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۵۵

مربی تیم آلومینیوم اراک درمورد اتفاقات تقابل با ذوب آهن اصفهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم آلومینیوم اراک در مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. در این مسابقه مصطفی احمدی در اواخر نیمه اول دو کارته شد و از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای شاگردان رسول خطیبی دشوار شود.

هنگام خروج احمدی از زمین مسابقه پس از اخراج، علی قلعه نویی، مربی تیم آلومینیوم با او درگیری لفظی داشت که سپس خشم هر دو موجب شد دخالت عوامل کنار زمین و نیمکت نشینان موجب جلوگیری از درگیری فیزیکی شود.

قلعه نویی، مربی تیم آلومینیوم اراک در مورد شکست برابر ذوب آهن به خبرنگار ایلنا گفت: ما برای کسب پیروزی به این مسابقه رفته بودیم و تمام توانمان را برای کسب پیروزی داشتیم. ما حدود 14 بازیکن‌مان در تعطیلات نیم فصل کرونا گرفتند و تا آن زمان شکست نخورده بودیم. تیم آماده نبود که وارد مسابقات شدیم و چند شکست پشت سر هم رقم خورد تا روزهای بد تیم به نوعی رقم بخورد.

مربی تیم آلومینیوم درباره اینکه روز گذشته آنها عصبانیت زیادی داشتند، گفت: همه به دنبال این بودیم که در این فشار برنده باشیم و نتیجه ای به دست بیاوریم که همین عصبانیت و تنش را افزایش می‌داد.

قلعه نویی درباره درگیری لفظی با مصطفی احمدی ادامه داد: بعد از اشتباه فردی که یک بر صفر عقب افتادیم در تلاش بودیم که برنده باشیم و نتیجه را جبران کنیم، مصطفی خیلی در بازی عصبانی بود و متاسفانه اخراج شد، یکی از مربیان ما به او گفت حالا که اخراج شدی در زمین نمان و به رختکن برو که او عصبانی بود و نمی خواست به رختکن برود. من هم به او گفتم که حالا همه چیز تمام شده به رختکن برو و همین را که گفتم به سمت من آمد و من هم کنترلم را از دست دادم.

او اضافه کرد: مصطفی آمد و بین دو نیمه از من عذرخواهی کرد. معذرت خواهی کرد و گفت که عصبانی بود که چنین اتفاقی افتاد. مشکل خاصی نبود و وقتی عصبانیت بالا باشد چنین اتفاقی می افتد. دلخوری‌ای وجود ندارد و این اتفاق را باید فراموش کنیم تا با تمرکز بالا برای مسابقات پیش رو همدل باشیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که با وجود نتایج اخیر شایعاتی درمورد وضعیت کادرفنی مطرح می‌شود، بیان کرد: من سه سال است که با آقای خطیبی همکاری می کنم و به نظرم یکی از بهترین های ایران هستند. هر مربی دیگری هم بود چنین اتفاقاتی رخ می داد. تیم ما بیشتر از 11 نفر نیست و وقتی دو نفر را از دست بدهیم تیم به مشکل می خورد. بعد از ابتلای بازیکنان به کرونا شرایط سخت شد اما مطمئنم با حمایت هواداران آقای خطیبی به راحتی می تواند تیم را جمع کند. ما اگر یک پیروزی به دست بیاوریم تیم درست می شود. به کسب پیروزی نیاز داریم و به همین خاطر در مسابقه ذوب آهن تلاش داشتیم که برنده باشیم. اگر 10 نفره نمی شدیم شرایط پیچیده نمی شد و مطمئن بودم که می توانستیم نتیجه را جبران کنیم. این مسابقه هم بالاخره گذشته و ما باید از الان برای بازی بعدی برنامه ریزی کنیم تا در ادامه راه موجب دلخوشی هواداران آلومینیوم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز