خبرگزاری کار ایران

یک گل و دو پاس گل

ادامه درخشش مهدی: طارمی در نقش ایبرا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۵۴

مهاجم ایرانی تیم پورتو در خط حمله این تیم همچنان یک مهره درخشان است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرتغال تیم پورتو به مصاف تیم پاکوس دفریرا رفت و با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.

در این دیدار تیم صدرنشین لیگ پرتغال ابتدا توسط پپه در دقیقه ۱۷ پیش افتاد و در مقابل حریف پیش از تمام شدن نیمه دوم توانست یک گل به ثمر برساند اما پاس گل مهدی طارمی دقیقه ۳۸ اوانیلسون را صاحب موقعیت کرد تا همبازیانش با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم مهدی طارمی که به قول معروف موتورش گرم شده‌بود در دقیقه ۵۲ یک پاس دیگر برای ایجاد موقعیت ارسال کرد که اوانیلسون دومین گلش را به ثمر رساند و طارمی هم دومین پاس گلش را ارسال کرد.

۷ دقیقه بعد، این بار نوبت اوانیلسون بود که برای طارمی فضای گلزنی را مهیا کند و فرصت طلبی مهاجم ملی پوش ایرانی موجب شد تا با یک ضربه تمام کننده بالاخره در این بازی گلزنی کند و رو به روی طرفداران پورتو به سبک خوشحالی زلاتان ابراهیموویچ موفقیتش راجشن بگیرد.

سرمربی پورتو که خیالش از پیروز در این مسابقه تا حدودی راحت شده بود، ۶ دقیقه پس از گلزنی گایتان در دقیقه ۶۶ ترجیح داد که طارمی از ترکیب خارج شود و پسرش را روانه میدان کرد تا مهاجم پرکار اندکی استراحت کرده و برای دیگر مسابقات بدون ترس از مصدومیت در دسترس باشد. تیم پورتو سه روز دیگر در دور حذفی لیگ اروپا باید به مصاف تیم المپیک لیون برود که حضور طارمی در آن بازی بسیار برای آنها حساس و حائز اهمیت است.

پورتو اکنون با این پیروزی به لطف برتری هفته گذشته با درخشش مهدی طارمی، ۶ امتیاز با اسپورتینگ در صدر جدول رده بندی فاصله دارد و ۶۷ امتیازی است. در مسابقات هفته بیست و ششم پس از رویارویی با المپیک لیون با توندلا بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز