خبرگزاری کار ایران

علیرضا علیزاده: به قرآن این برخوردها زشت است/ باشگاه گل گهر را پشیمان نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۰۷

هافبک گل گهر نسبت به تصمیمات داور بازی این تیم با استقلال اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا علیزاده در خصوص بازی گل گهر سیرجان برابر استقلال گفت: به قرآن زشت است. این همه باشگاه ما هزینه می کند و این همه امکانات برای فوتبال ایران آورده و پشیمانش نکنید. قرار نیست هر برخوردی را پنالتی بگیرید. حیف این تیم است. این همه زحمت می کشیم و تلاش کردیم. دست هواداران و بازیکنان مان را می بوسم که چطور دارند زحمت می کشند. کدام تیم می تواند در آزادی استقلال و پرسپولیس را تحت فشار بگذارد؟

وی در واکنش به عملکرد داوری گفت: فقط امیدوارم عدالت رعایت شود. ببینید می گویند و به داور هم گفتم؛ فلانی چطور بزرگی می شود، چون فلانی دل و جرات دارد. اسم هم می آورم و آقای فغانی. فغانی دل و جرات دارد و واقعیت را اعلام می کند و سوت می زند. فقط امیدوارم عدالت از این ببعد اجرا شود. برای تیم ما که دو سال به این شکل اذیت می کنند عدالت شود. 

علیزاده درباره مصدومیتش گفت: الان باید به بیمارستان بروم و ببینم مشکل چیست. 

هافبک گل گهر درباره بدشانسی تیمش گفت: کسانی که فوتبال را دیدند، از بازی تیم ما لذت بردند و امیدوارم در ادامه این سه امتیازی که از ما گرفتند را جبران کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز