خبرگزاری کار ایران

حسینی: طلسمی در مورد تیم ما وجود ندارد/ باید این شکست را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۸۶۸

سرمربی پیکان گفت: در حرف زدنمان خوشمزه بازی در نیاوریم.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از شکست این تیم برابر نساجی در نشست خبری این دیدار بیان کرد: تا زمانی که ما یارمان را از دست نداده بودیم بچه‌ها خوب بازی می‌کردند. متأسفانه روی یک اشتباه فردی بازیکنانمان اخراج شد و همان توپ تبدیل به گل شد و ما 10 نفره شدیم. در اوایل نیمه دوم می‌توانستیم بازی را برگردانیم و مساوی کنیم. کلاً دروازه‌بان‌هایمان دو سیو داشتند که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

وی افزود: این از اتفاقات و جریانات فوتبال است و نمی‌توانم بیشتر از این در خصوصش صحبت کنم ولی باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم. برادران حیدری داوران بازی هر وقت برای ما داوری می‌کنند انتقادی به هند برای ما ندارند. بازیکن تیم حریف در محوطه جریمه با دست توپ را زد. شاید نیاز به وی‌ای‌آر باشد ولی پنالتی را برای ما نگرفت.

سرمربی پیکان در مورد قربانی بز پیش از بازی این تیم برابر نساجی گفت: طلسمی وجود ندارد. این زمین ما نیست و ما اینجا میزبان نیستیم و هر 10 روز یکبار یک بازی انجام می‌دهیم و می‌رویم و به نظر من در حرف زدنمان خوشمزه بازی درنیاوریم. قربانی کردن بز یعنی چه؟ما مسلمان‌ها یک رسم و رسومی داریم. گوسفند قربانی می‌کنند و به خیریه می‌دهند و به نظر من آدم به هر طریقی نباید خوشمزه‌بازی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز