خبرگزاری کار ایران

عنایتی: توانستیم از یک بازی سخت امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۸۵۵

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: توانستیم از یک بازی سخت امتیاز بگیریم، امیدوارم با همین جدیت تا پایان پیش برویم.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: تیم واقعا از همه لحاظ شایسته پیروزی بود. بچه ها به خودباوری رسیده اند. به تیم آلومینیوم خسته نباشید می گویم. این تیم دوست داشتنی است. امیدوارم در بازی های بعدی نتایج خوبی بگیرند. تیمم را ستایش می کنم. به عنوان مسئول فنی از این موضوع خوشحالم. توانستیم از یک بازی سخت امتیاز بگیریم. امیدوارم با همین جدیت تا پایان پیش برویم.

وی افزود: کارت‌های خیلی عجولانه داور ما را اذیت کرد. چند بازیکن ما 4 اخطاره شدند و این مسئله مطمئنا در بازی بعدی ما تاثیرگذار است. 4-3 بازیکن تاثیرگذار ما هنوز در دوران مصدومیت هستند و این اتفاق ما را در بازی آینده اذیت می‌کند ولی به جلو حرکت می‌کنیم، توکلمان به خدا است و تمام توانمان را به کار می‌گیریم. مطمئنم بازیکنان جایگزین می‌توانند به ما کمک کنند و این آمادگی را دارند که از یک بازی سخت دیگر سربلند بیرون بیاییم. 

عنایتی در خصوص اعتراض نیمکت‌نشینان آلومینیوم به وقت‌کشی بازیکنان هوادار عنوان کرد: این خنده‌دارترین سوالی است که من می‌شنوم. سه نفر روی دروازه بان ما افتادند، اصلا این را قبول ندارم. سه دقیقه هم نشد، دو بار با لگد روی کمر دروازه‌بان ما رفتند و او مجبور شد. وقتی شما ضربه می‌خورید، می‌افتید، روی کسی که توپ در دستش است. در هر دو صحنه دو سه بازیکن آلومینیوم روی او افتادند. اصلا این حرف‌ها را قبول نمی‌کنم و توجیهی هستند. شاید شما از تیمتان دفاع می‌کنید و می‌خواهید مسائل را جور دیگری جلوه بدهید. به هیچ عنوان دنبال وقت‌کشی نیستیم و نخواهیم بود. هر آنچه که عُرضه داشته باشیم در زمین به کار می‌گیریم. بیشتر بازی‌ها را هم روی وقت کشی صد درصد واگذار کردیم،‌ ولی نیامدیم بگوییم چه کسی وقت کشی کرد. داور 6-5 دقیقه وقت تلف شده گرفت و این طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به درگیری‌های وسط بازی خیلی دقت کنید. کلا دروازه‌بان ما دو بار افتاد که من از کنار خط داد زدم بلند شود و بازی را ادامه بدهد. وقتی بازیکن نمی‌تواند داور هم وقت اضافه‌اش را می‌گیرد. این توجیهات بیهوده است که من اصلا آنها را قبول ندارم. 

وی در مورد اینکه هوادار با اینکه یک گل جلو بود اما خوب پرس می‌کرد، اظهار داشت: تمام بازی‌هایی که انجام دادیم به خاطر فاصله کم بازی‌ها، در طول هفته یک جلسه بیشتر نمی‌توانیم کار جدی انجام بدهیم. با فیلم‌هایی که می‌بینیم و آنالیزی که می‌کنیم، بیشتر می‌توانیم به صورت ارتباطی به بچه‌ها این موضوعات را گوشزد کنیم. شما وقتی بازیکنانی دارید که سریعا هدف شما را می‌گیرند، کارتان خیلی راحت‌تر است. تمام بازی‌هایمان را بر اساس اصول بازی حریف طراحی می‌کنیم و خدا را شکر بازیکنانی داریم که این موضوع را کاملا درک می‌کنند. دو مهاجم خودمان را تعویض کردیم، به خاطر اینکه خیلی پرس کردند، خط هافبک ما امروز با پرس سنگین خودش روی تیم حریف باعث شد حداقل موقعیت را به آنها بدهیم. همه اینها به خاطر فیلم‌هایی است که دیدیم و آنالیزهایی است که انجام دادیم.

عنایتی در مورد با توجه به اینکه یکی از بازیکنان محبوب استقلال بوده و امروز مبحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رسما کلید خورد، گفت: بحث خصوصی‌سازی این بار کمی جدی‌تر از سال‌های قبل است. از موقعی که یادم می‌آید حدود 18-17 سال پیش همیشه در همه دولت‌ها قول خصوصی کردن این دو باشگاه را داده بودند اما سرانجام نداشت. فکر می‌کنم این بار بحث جدی است، چون اطلاعاتی ندارم که تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس چگونه وارد بورس می‌شوند صحبتی ندارم، اما امیدوارم این اتفاق برای همه تیم‌های ما بیفتد. 

سرمربی تیم هوادار افزود: ما الان در یک شرایط یکسان مبارزه نمی‌کنیم، فوتبال را به مبارزه کردن تشبیه می‌کنم که ما در شرایط یکسان نیستیم. بعضی تیم‌ها خیلی غنی هستند و خیلی خوب می‌توانند کارشان را انجام بدهند. بعضی مثل ما در شرایط خاصی هستند و حتی زمین بازی هم ندارند. مساواتی در این نیست. امیدوارم همه تیم‌های ما چون الزامات AFC هم هست، با شرایط خوب خصوصی شوند. ان‌شاءالله آنهایی که می‌آیند و هزینه می‌کنند بتوانند مثل همه جای دنیا درآمد داشته باشند. تکلیف هواداران و اسپانسرها مشخص شود و بدون دغدغه کار کنیم. فوتبال یک صنعت پولساز است، چرا ما نباید از این پتانسیل استفاده کنیم؟ می‌توانیم بگوییم جزو 5-4 کشوری هستیم که فوتبالمان تماشاگر زیادی دارد. علاقه‌مندان زیادی دارد، امیدوارم روزی همه باشگاه‌ها از این فضا استفاده کنند. 

وی در خصوص پرس از بالا در دستور کار این تیم قرار دارد و بازیکنانش دوندگی بالایی دارند و با این شرایط به خاطر کارت‌هایی که می‌گیرند آیا روند کاری تیم دچار خلل می‌شود، گفت: 30 بازیکن داریم که هر کدام نباشند جایگزین خوب داریم. یک دوره بدنسازی فوق‌العاده خوبی را امسال داشتیم. دو اردو برگزار کردیم، می‌دانستیم لیگ فوق‌العاده فشرده‌ای است و باید کاملا آمادگی بدنی خوبی داشته باشیم. اصلا اعتقادی به بازیکن ذخیره و فیکس ندارم. می‌توانید این را از تیم من بپرسید. جابجایی‌های زیادی داشتیم و داریم، مطمئنا همه بچه‌های ما در یک سطح فنی هستند. از این بابت اصلا مشکلی نداریم. ان‌شاءالله در بازی‌های باقیمانده شما می‌بینید که تیم ما می‌تواند با یک شرایط بدنی خوب به کارش ادامه بدهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز