خبرگزاری کار ایران

حسین کلانی در گفتگو با ایلنا:

واگذاری سرخابی ها دروغی بیش نیست/ مدت‌هاست، به دنبال زمین زدن پرسپولیس هستند/ هواداران با تجمع مقابل ورزشگاه آزادی از تیم حمایت کنند.

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۴۲۲

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که هواداران این تیم در این فصل تنها باید از کادرفنی و بازیکنان حمایت کنند.

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه  پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص واگذاری این تیم در بورس گفت: متاسفانه عده ای برای خود دکان باز کردند و الکی قیمت گذاری کرده‌اند. آنها نمی‌توانند پرسپولیس را واگذار کنند و به کسی بدهند مگر اینکه تیم را به کسی بدهند که از خود آنها باشد. این وسط هم می‌خواهند از عواطف و احساسات هواداران سو استفاده کرده و از آنها پول بگیرند. کجایی دنیا یک تیم را اینگونه واگذار می‌کنند؟ دروغ می‌گویند و به هیچ وجه نمی‌توانند پرسپولیس را واگذار کنند. 

وی در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس و وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: مدیریت دارد سعی و تلاش خود را به کار می‌برد و ما نیز در این برهه باید صبر کنیم و از تیم و بازیکنان و کادر فنی حمایت کنیم و در هر شرایطی باید حامی یحیی گل محمدی و پرسپولیس باشیم. همیشه این مسائل وجود داشته است و همیشه به دنبال زمین زدن پرسپولیس بوده آمد اما تنها چیزی که این باشگاه را استوار نگه داشته است حمایت هواداران بوده است. الان شرایط به گونه ای است که به نفع برخی از آقایان شده و هواداران در ورزشگاه ها حضور ندارند.

کلانی خاطرنشان کرد: ما باید از تیم حمایت کنیم و نباید پا پس بکشیم و اکنون نباید کاری داشته باشیم که مدیریت باشگاه را چه کسانی اداره می‌کنند چرا که چیزی که خواسته ما بوده است به ما داده نشده است. از طرفی از جهات مختلف دست مدیریت باشگاه و آقای درویش را تنگ کرده اند. ما باید تیم را به گونه ای از روحی تقویت کنیم تا در میدان حق خود را بگیرد. اکنون که اجازه حضور ما در ورزشگاه ها را نمی‌دهند هواداران بایستی در جلوی درب ورزشگاه ها جمع شده و از تیم حمایت کرده و تشویق کنند. این همه ما اعتراض کردیم اما هیچکس به آن توجه نکرد پس اعتراضات ما آب در آهن کوبیدن است پس تنها باید از تیم حمایت کرد.استقلال و سپاهان و برخی تیم های دیگر از برخی کانال‌ها حمایت های مختلفی می‌شود که ما نباید کاری به این مسائل داشته باشیم. من بارها گفتم دسته های هستند که دوست دارند و در تلاش هستند پرسپولیس را از بین ببرند. با همه قدرتی که آنها دارند نمی‌توانند از پس ما و هواداران بر بیایند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان بیان کرد: پرسپولیس فصل سخت و حساسی را پیش رو دارد و خدا را شکر در یان فصل توانسته نتایج قابل قبولی را بگیرد که به نظر من جایی تقدیر داردو هواداران نیز فراموش نکنند که، گل محمدی از خیلی پیشنهاد ها به عشق پرسپولیس گذشت ماند و جنگید و ما باید از او حمایت کنیم. همچنین هیچ بازیکنی کم نمی گذارد. شاید برخی اشتباه کنند اما کسی به دنبال کمک کاری نیست پس ما باید تنها و تنها از آنها حمایت کنیم تا بتوانیم در این شرایط نا برابر به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز