خبرگزاری کار ایران

مباشری: قدر فرصت ها را ندانستیم و شکست خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۶۲

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تشریح علت بهم‌ریختگی تیمش مقابل پیکان، گفت: نتوانستیم اختلاف امتیازمان در ست‌های دوم و سوم را حفظ کنیم و قدر فرصت‌ها را ندانستیم.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد سپاهان اصفهان در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد.

علیرضا مباشری در تشریح بهم‌ریختگی تیم فولاد مبارکه سپاهان در بازی مقابل پیکان، گفت: بازی سختی بود. به جز ست اول، در دو ست بعدی خوب بازی کردیم. به نظر من قدر فرصت‌هایمان را ندانستیم. در ست دوم و سوم، سه الی چهار امتیاز از حریف پیش بودیم ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و اختلاف را حفظ کنیم. همین مسئله هم موجب بهم‌ریختگی تیم‌مان شد. این بازی تمام شده و حالا باید خوب ریکاوری کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم.

بازیکن فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، افزود: چهار تیمی که به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند تیم‌های خوبی هستند. پیکان هم در زمره یکی از تیم‌های خوب این مرحله است. همه بازی‌های این مرحله سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. امیدوارم در بازی دوم هماهنگ‌تر باشیم و بتوانیم از شرایطی که در هر ست بازی فراهم می‌‌شود، به‌خوبی استفاده کند.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز