خبرگزاری کار ایران

محمدی راد: توقع بیشتری از تیمم داشتم و امروز، روز خوب پیکانی ها بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۵۹

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شکست سه بر صفر تیمش مقابل پیکان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال را غیرمنتظره خواند و گفت: بیش از این‌ها از خودمان توقع داشتم.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد سپاهان اصفهان در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد.

رحمان محمدی‌راد در واکنش به شکست سه بر صفر تیمش مقابل پیکان، گفت: بیشتر از این‌ها از خودمان توقع داشتم. انتظار نداشتم بازی را خوب شروع نکنیم. در آغاز ست اول هیجان زیادی در بازی‌مان بود ولی در ست دوم و سوم هم بازی را خوب شروع کردیم و هم تا امتیاز بیستم، بازی را خوب مدیریت کردیم. اما بعد از امتیاز بیستم، نتوانستیم پوئن‌های مورد نیاز برای رسیدن به پیروزی را کسب کنیم. البته روز خوب پیکان بود و والیبال خوبی هم به نمایش گذاشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان درخصوص بازی دوم تیمش مقابل پیکان در مرحله نیمه‌نهایی، افزود: قطعا روندمان در بازی دوم تغییر خواهد کرد. یک فرصت و شانس دیگر داریم که باید با تمام توان و وجودمان برایش بجنگیم و بازی کنیم.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز