خبرگزاری کار ایران

فسخ قرارداد فارکه با کراسنودار بدون حتی یک بازی رسمی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۳۳۸

دنیل فارکه و باشگاه روسی کراسنودار با توافق دو جانبه به همکاری خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، در بیانیه باشگاه کراسنودار آمده است: "کراسنودار و دانیل فارکه با توافق دوجانبه قرارداد خود را فسخ کردند. علاوه بر سرمربی آلمانی، دستیاران او ادموند ریمر، کریس دوموگالا و کریستوفر جان نیز از باشگاه جدا می شوند."

فارکه تنها در اوایل ژانویه در کراسنودار استخدام شد و جانشین ویکتور گونچارنکو شد که قبلا اخراج شده بود. این سرمربی 45 ساله اهل وستفالن شرقی پیش از این به مدت 4 سال مربی نوریچ سیتی بود.

از آنجایی که لیگ روسیه آخرین بار در تعطیلات زمستانی بود و در پایان فوریه همه بازی‌ها به دلیل جنگ به مدت نامعلومی به تعویق افتاد، فارکه بدون انجام یک بازی رسمی کراسنودار را ترک خواهد کرد.

فارک در مورد جدایی خود اظهار داشت: "زمانی که کار جدید خود را در کراسنودار در ابتدای ژانویه شروع کردیم، هدف مشترک با مسئولان باشگاه به وضوح مشخص شد. ما نه تنها می خواهیم با این باشگاه خارق العاده در سال های آینده عناوین ملی کسب کنیم، بلکه می خواهیم آن را در سطح بین المللی نیز تثبیت کنیم. کمتر از دو ماه بعد، بدون اینکه متأسفانه حتی یک بازی لیگ انجام دهیم، اکنون از دو عضو هیئت مدیره ولادیمیر خاشیق و آرام فاندوکیان خواسته ایم با دلی اندوهگین قراردادمان را فسخ کنند."

فارکه افزود: "تحولات سیاسی کنونی و درخواست فرزندان، همسران، خانواده‌ها و دوستان ما برای بازگشت به خانه و کنار گذاشتن همه دیدگاه‌های ورزشی اکنون منجر به این تصمیم سنجیده شده است. برای ما بسیار سخت بود زیرا از همان روز اول استقبال گرمی از ما شد. در مدت زمان بسیار کوتاهی، ما یک جامعه بزرگ با ملیت های مختلف تشکیل دادیم که می خواستند با هم اهداف ورزشی را دنبال کنند. متأسفانه، جنبه جدی زندگی اکنون به ما رسیده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز