خبرگزاری کار ایران

مدافع کادیز: طرفدار گرانادا من را میمون خطاب کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۸۷۴

کارلوس آکاپو، مدافع کادیز، پس از اینکه به نظر می رسید مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفته است، با طرفدار گرانادا گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، بازیکن تیم ملی گینه استوایی مورد هدف گروهی از هواداران در ورزشگاه نووو دلوس کارمنس قرار گرفت.

کارلوس آکاپو، مدافع کادیز پس از اینکه روز دوشنبه در دیداری خارج از خانه مقابل گرانادا در لالیگا مورد آزار نژادپرستانه قرار گرفت، با یک هوادار روی سکوها روبرو شد. گرانادا و کادیز در این بازی به تساوی بدون گل دست یافتند.

آکاپو درست پس از 60 دقیقه که جای خود در ترکیب را به ایوان آلخو داد و در کنار زمین قدم زد تا به نیمکت بازگردد توسط یک هوادار مورد آزار و اذیت قرار گرفت و مشاهده شد که در حال نشان دادند حرکات یک میمون به سمت او بود.

بازیکن تیم ملی گینه استوایی برای صحبت با مرد مورد نظر ایستاد؛ مردی که همچنین از طرفداری که در ردیف جلویش نشسته بود از او خواسته بود رفتار توهین آمیز را متوقف کند.

آکاپو در مورد این حادثه به GOLTV و El Larguero گفت: "سه یا چهار طرفدار این شکلی وجود داشت. من می دانم که اشتباه است، اما آنها اصلاً نماینده طرفداران گرانادا نیستند. اما مهمتر از همه، یکی بود که اصرار داشت و من را میمون خطاب کرد! از یک طرف روی من تأثیر می گذارد و از طرف دیگر باید دید مردم را در سکوها نشان دهیم. آنها افرادی هستند که شایستگی حضور در ورزشگاه را ندارند و نماینده هواداران گرانادا نیستند. این به ذهن من نمی رسد که چرا مردم به شما توهین می کنند و شما را سیاه می خوانند. من به نوبه خودم با او آرام رفتار می کنم و سعی می کنم مردم ببینند چه حماقت ها و مزخرفاتی انجام می دهند. امیدوارم او را از فوتبال حذف کنند. همچنین از هواداران گرانادا که به او گفتند دست از کار بکشد، تشکر می‌کنم. من سعی می‌کنم آن را فراموش کنم. فوتبال ارزش و احترام دارد.»

گرانادا تحقیقاتی را آغاز کرده و قول داده است که مجازات شدیدی را برای طرف مجرم اعمال کند. باشگاه در بیانیه ای رسمی نوشت: "گرانادا هر گونه اقدام نژادپرستانه را به شدت محکوم می کند و هیچ گونه رفتاری را در ورزشگاه خود که نشان دهنده نگرش نابرابر یا تبعیض آمیز نسبت به بازیکنان یا اعضای تیم حریف باشد تحمل نخواهد کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز