خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۷۶۲

هفته نهم لیگ برتر هم به پایان رسید و برخی تیم‌ها با عملکرد خوب خودشان چند نماینده در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و در دو روز گذشته با انجام 8 دیدار پیگیری شد. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم‌های خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم. 

 

 

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی (نساجی)

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

گلر نساجی روز فوق العاده‌ای پشت سر گذاشت و برابر تیم سابقش با انگیزه بالا توانست بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد تا تک گل مهرداد عبدی برای ثبت سه امتیاز قائمشهری‌ها مقابل صدرنشین لیگ برتر کافی باشد. حقیقی در این بازی دست کم سه موقعیت صد در صد گل از بازیکنان سیرجانی گرفت و ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود. 

 

مدافع میانی: صائب محبی (هوادار)

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

محبی در ترکیب هوادار در پست های مختلفی بازی می‌کند و حضورش در دیدار مقابل ملوان در شرایطی رقم خورد که ساکت الهامی از این بازیکن در پست دفاع میانی استفاده کرد و علاوه بر عملکرد قابل قبولی که به عنوان یک مدافع در برار حریف انزلی‌چی داشت توانست روی یک نفوذ خوب و به موقع از فرصت طلبی خودش به نحو احسن استفاده کرده و تک‌گل سه امتیازی این دیدار را به ثمر رساند تا مهم‌ترین چهره تیمش در این بازی باشد. 

 

مدافع میانی: عارف غلامی (استقلال)

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

بعد از حواشی هفته گذشته و غیبت انضباطی غلامی در دیدار مقابل فولاد این بازیکن به ترکیب اصلی برگشت و توانست عملکرد قابل قبول و کم‌ اشتباهی هم از خودش به نمایش گذاشته تا نشان دهد در اوج انگیزه و آمادگی قرار دارد. خط دفاعی استقلال در مجموع روز بدون اشتباهی مقابل ذوب آهن داشت و تقریباً هیچ فرصتی به مهاجمان این تیم نداد. غلامی از تلاش برای جلب نظر کی‌روش صحبت کرد و به نظر می‌رسد انگیزه بالایی برای این هدف خودش دارد. 

 

مدافع میانی: مرتضی پورعلی‌گنجی (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

مدافع میانی با تجربه پرسپولیس رفته رفته در ترکیب اصلی تیم جا افتاد و تبدیل به همان مدافعی شد که از او انتظار می‌رفت. او علاوه بر نقش موثر دفاعی خودش به عنوان یک رهبر در این ناحیه از میدان برای سرخپوشان عمل می‌کند و وظیفه هماهنگی میان خودش و سه مدافع دیگر را بر عهده دارد و این همان نقشی است که جلال حسینی پیش تر ایفا می‌کرد. پورعلی گنجی زوج‌ و هماهنگی هم با گولسیانی ایجاد کرده است. 

 

هافبک دفاعی: مسعود ریگی (سپاهان)

ریگی در دومین فصل حضورش در سپاهان توانسته جایگاهش را در ترکیب این تیم پیدا کند و برخلاف فصل گذشته که محرم نویدکیا اعتقاد چندانی به استفاده از او در ترکیب اصلی نداشت حالا یک مهره کلیدی در سپاهان مورایس محسوب می‌شود. ریگی در دیدار با صنعت نفت هم در تخریب بازی حریف از میانه میدان موفق عمل کرد و اجازه نداد فشار زیاد و بیش از حدی روی خط دفاع ایجاد شود و هم در فاز هجومی به تیمش کمک کرد و یکی از دو گل طلایی پوشان را به ثمر رساند تا چهره ویژه تیمش در این بازی باشد. 

 

هافبک دفاعی: مهرداد عبدی (نساجی)

مهرداد عبدی هم یکی از خوب های نساجی در جریان دیدار حساس و مهم هفته نهم با گل گهر صدرنشین بود که با یک گل کار این تیم را تمام کرد. عبدی در میانه میدان هم در کنترل بازیسازی سیرجانی‌ها عملکرد موفقی داشت، هرچند تیم امیر قلعه نویی با بردن بازی به کناره ها توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه خلق کند ولی میانه میدان در اختیار عبدی بود و با یک گل زده و عملکرد خوب در مرکز میدان برای نساجی در بین برترین های هفته قرار گرفت. 

 

هافبک میانی: محمود قائد‌ رحمتی (آلومینیوم )

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

محمود قائد رحمتی بدون شک ستاره آلومینیوم‌ تا اینجای فصل بوده است و درخشش او در ترکیب تیم تیم در هفته‌های هفتم و هشتم هم تاثیر بسزایی در نتیجه بازی برای مهدی رحمتی و شاگردانش داشت. اوج کار او در دیدار هفته نهم مقابل مس کرمان رقم خورد که با یک گل زده و یک پاس گل اساسی‌ترین نقش را در سه امتیاز مهم نماینده اراک در لیگ برتر ایفا کرد و یکی از بهترین بازیکنان هفته نهم هم می‌تواند لقب بگیرد که در حضورش در بین نفرات برتر جای تردیدی وجود نداشته باشد.

 

هافبک راست: ابوالفضل رزاق‌پور (تراکتور)

رزاق‌پور در تراکتور بردیف یک‌ جورهایی می‌شود گفت نقش آچار فرانسه را دارد و در چهار پست مختلف برای تراکتور ایفای نقش کرده است. او روز گذشته و در بازی نفت هم در پست غیر تخصصی هافبک راست به میدان رفت و نفوذهای خوبی از جناح غیر تخصصی خودش روی دروازه حریف داشت و یکی از این نفوذها به ارسال یک پاس گل برای محمد عباس‌زاده منجر شد. رزاق‌پور به خط دفاعی هم در این بازی خیلی خوب توانست کمک کند و از جناح او نفوذ چندانی روی دروازه تراکتور صورت نگرفت. 

 

هافبک چپ: محمد علی‌نژاد (سپاهان)

بدون شک یکی از بهترین خریدهای فصل جدید سپاهان محسوب می‌شود که توانسته در این تیم پر ستاره تبدیل به یک مهره کلیدی شود و در اکثر بازی‌هایی که برای سپاهان به میدان رفته اثر مثبتی از خودش روی آن بازی به جا گذاشته است. علی‌نژاد در دیدار مقابل صنعت نفت در ترکیب اصلی حضور نداشت ولی دقایقی بعد از تعویض و ورودش به زمین یکی از دو گل سپاهان در این بازی را به ثمر رساند تا تعویض طلایی مورایس لقب بگیرد. 

 

مهاجم: یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

مهاجم هلندی که دو هفته نتوانسته بود کار خاصی برای تیمش انجام دهد خیلی تحت فشار بود و این را در بازی مقابل مس رفسنجان هم در بازی او می‌شود دید و تلاش زیادی برای گلزنی به حریف به کار گرفت ولی مدافعان مس راه‌های نفوذ او را بسته بودند و در چند موقعیتی‌ که روی دروازه داشت هم این حامد لک بود که ایستادگی کرد و اجازه نداد دروازه‌اش مقابل تیم سابق باز شود. لوکادیا در نهایت روی ضربه پنالتی زهرش را به مسی‌ها ریخت و مزد بازی خوبش را گرفت تا سرخپوشان دست خالی از زمین خارج نشوند. 

 

مهاجم: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

محمد عباس زاده بدون شک با هتریک مقابل نفت مسجد سلیمان ستاره بی چون و چرای هفته نهم و بهترین بازیکن لیگ برتر در این هفته است. مهاجم مازنی تراکتور سه گل زد و سه گل دیگر نزد تا مهم‌ترین عامل برتری تیمش باشد. او علاوه بر گل‌هایی که در این بازی به شیوه‌های مختلف به ثمر رساند فرصت این را داشت تا گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند ولی کم دقتی و بدشانسی او باعث شد بیشتر از سه گل در این بازی که اتفاق نادری در فوتبال ایران است به نام او به ثبت نرسد. 

 

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز