خبرگزاری کار ایران

با نامه به ریاست جمهوری: مشکل سربازی بازیکن استقلال برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۵۸۵

باشگاه استقلال تهران برای برطرف کردن مشکلات سربازی بازیکن این تیم دست به اقدام محرمانه زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از تاریخ یکم اسفندماه مجوز فعالیت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دو بازیکن تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ برتر لغو شد. بر اساس اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی معافیت این دو بازیکن تمدید نشد تا برای اعزام به سربازی اقدام کنند.

یزدانی و مرادمند بر همین اساس دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی شیراز را از دست دادند و شایعات زیادی در مورد حضور یا عدم حضورشان برای ادامه فصل کنار آبی پوشان مطرح شد.

پس از اینکه اطلاعیه سازمان نظام وظیفه عمومی مشخص کرد تلاش‌های باشگاه استقلال باوجود نامه نگاری‌های صورت گرفته ثمره‌ای نداشته، مدیرعامل این باشگاه شخصا دست به اقدام زده تا راهکاری برای عدم اعزام یکی از این دو بازیکن کلیدی خط دفاعی استقلال به خدمت سربازی پیدا کند.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به صورت محرمانه نامه‌ای را خطاب به ریاست جمهوری ارسال کرده که در آن به موضوع سربازی مرادمند اشاره می‌کند.

بر اساس یافته‌های خبرنگار ایلنا پاسخ این نامه رسمی که روز گذشته هم تلویحا به باشگاه استقلال تهران اعلام شده قرار است ساعت ۱۱ امروز به صورت رسمی طی نامه‌ای خطاب به آجورلو اعلام شود و از این رو مشکل مرادمند برطرف شود.

باشگاه استقلال برای عدم اعزام این دو بازیکن تلاش‌های زیادی داشته که اکنون به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در مسیر حفظ صدر جدول رده بندی و کسب عنوان قهرمانی می‌تواند روی مرادمند همچنان حساب باز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز