خبرگزاری کار ایران

ابرقهرمان سوپرجام: هالک باورنکردنی در 35 سالگی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۷۲۶

این مهاجم کهنه کار ممکن است در فهرست تیم ملی برزیل برای جام جهانی 2022 قطر قرار نگیرد اما در این فصل در چهار بازی چهار گل به ثمر رسانده است.

به گزارش ایلنا، سوپرکوپادو برزیل یکی از جدیدترین جام های آمریکای جنوبی است. این بازی که در سال 2020 احیا شد، 29 سال پس از نسخه دوم، برندگان سری آ و کوپا دو برزیل را در یک بازی در زمین بی طرف گرد هم می‌آورد. سازمان‌دهندگان هنوز تمام مشکلات سیستم را برطرف نکرده‌اند - قطعاً اگر دیدار یکشنبه بین فلامنگو و اتلتیکو مینیرو اتفاقی باشد. تعداد زیادی از هواداران فلامنگو - تا 300 نفر در یک تخمین - پس از رسیدن به آرنا پانتانال کویابا متوجه شدند که بلیط هایی که خریداری کرده اند در واقع در بخش مینیرو بوده و پلیس و مهمانداران در صورت تمایل ورود آنها را از پوشیدن رنگ‌های قرمز و مشکی ممنوع می‌کنند.

در نتیجه، بسیاری تصمیم گرفتند که پیراهن‌های خود را به‌کلی کنار بگذارند، که منجر به نمایش مقدار زیادی پیراهن های رها شده در داخل و اطراف استادیوم شد. برخی دیگر جایگزین کمتر آشکار اما نسبتاً گران‌تری را انتخاب کردند: خرید مجموعه کاملی از پیراهن‌های پاری سن ژرمن برای استفاده هر یک از اعضا - هزینه‌ای که در نهایت زمانی که مقامات امنیتی منطقی دیدند و هواداران آسیب‌دیده را به یک «بی‌طرف» منتقل کردند، در نهایت غیرضروری شد. 

 در زمین بازی نیز، در فصل 2022، پرده‌بازی‌های زیادی انجام شد. در راس این اتفاقات، نبرد بین دو نکته قابل توجه نمایش خیمه شب بازی فوتبال برزیل بود: گابریل 'گابیگول' باربوسا برای فلامنگو و مهاجم کهنه کار مینیرو یعنی بروزر هالک. این زوج سال گذشته در فرم فوق‌العاده‌ای بودند و به نظر می‌رسد به همین منوال ادامه می‌دهند و هر دو یک گل در تساوی 2-2 به ثمر رساندند. با این حال، این هالک بود که تمجیدهای پایانی را به خود اختصاص داد، و قهرمانان سری آ را در تقابل با کوپا دو برزیل با یک ضربه والی معمولی به تساوی کشاند و سپس پنالتی پیروزی بخش را به ثمر رساند زیرا مینیرو در ضربات پنالتی با نتیجه 8-7 پیروز شد و آنها سومین قهرمانی کشور را در کمتر از دو ماه به دست آوردند.

 این روزها واقعاً روزهای سختی برای لباس بلو هوریزونته است.  قبل از سال 2021، آنها فقط به دو عنوان افتخار می کردند: برازیلیرائو 1970 و یک قهرمانی کوپا دو برزیل در سال 2014. تیمی که گران‌قیمت و در عین حال با دقت جمع‌آوری شده، و در تمام رده‌هایش سرشار از استعداد است، سال گذشته توسط کوکا به طرز ماهرانه‌ای صاحب دوگانه شد. به نظر می رسد موفقیت آنها زیر نظر سرمربی جدید آنتونیو محمد ادامه یابد، مرد آرژانتینی که بیشتر به خاطر بردن تیم مونتری مکزیک به جام باشگاه‌های جهان در سال 2019 و جدال خنده دارش با یورگن کلوپ از لیورپول در نیمه نهایی شهرت دارد.

در واقع، با اضافه شدن دیگو گودین، جنگجوی سابق اتلتیکو مادرید و اینتر در خط دفاعی، مینیرو در این دوره حتی قوی‌تر از سال 2021 است. با این حال، واضح است که اگر بخواهند با دستاوردهای 12 ماه گذشته خود مطابقت داشته باشند و به ویژه چالش جدیدی را برای کوپا لیبرتادورس ایجاد کنند، به‌ویژه به دنبال هالک هستند؛ مالک مفتخر یک خودروی شاسی بلند جدید از کیا به لطف بهترین عملکرد او در سوپرکاپ! محمد قبل از فینال به اوله توضیح داد: «او یک پسر کوچک است، یک بچه، او می خواهد همیشه با توپ بازی کند. او هرگز عصبانی نیست. او به اندازه بهترین آنها کار می کند، زیرا برای حفظ آن همه عضله نیز باید زیاد عرق کند. گاهی اوقات ما شدت را کم می کنیم و به او می گویم، "باشه هالک، ما کمی پایین می آییم، فردا برمی گردیم، زیرا شنبه بازی می کنیم." اما او می‌خواهد پنج‌شنبه به راهش ادامه دهد و کارش را انجام دهد. او واقعاً تماشایی است، هم تیمی‌هایش او را دوست دارند. او اولین کسی است که اینجا در تمرین است، وقتی به او چیزی می گویند سرش را پایین می اندازد، فریاد نمی زند، او فوق العاده متواضع است.»

هر انتقادی که در طول سال‌های حضورش در اروپا و سلسائو به مهاجم سابق پورتو وارد شد، عدم تعهد هرگز یکی از آنها نبود. حتی در 35 سالگی و فراتر از آن هیکل بلند، تناسب اندام هالک مثال زدنی است - جنبه ای از بازی او که به او اجازه می دهد 90 دقیقه در مسافت‌های سخت بدود و به جلو پیش برود. همانطور که او در روز یکشنبه نشان داد، او نیز هیچ چیز جلوی دروازه را از دست نداده است. رکورد او در این فصل تا به امروز، چهار گل در همین تعداد بازی است، از جمله سه گل دیگر در مسابقات قهرمانی ایالت مینیرائو که باشگاه او برای سومین سال متوالی در آن دنبال قهرمانی است.

با این روند، هیچ دلیلی برای شک وجود ندارد که او نمی تواند به آماری که در سال 2021 به دست آورد نزدیک شود: 36 گل در همه رقابت‌ها، از جمله 19 گل برتر در سری آ، که در کمتر از 68 بازی به ثمر رسیده است. متأسفانه برای بسیاری از طرفداران او در سرتاسر جهان، بعید است که حتی این آمار برای فرستادن او به قطر کافی باشد.

هالک در سال 2021 یک دعوت اضطراری از سوی تیته سرمربی برزیل دریافت کرد، اما شرمساری مطلق از ثروتی که سلسائو در حمله به آن می‌بالد به این معنی است که کسب جایگاهی در لیست 23 نفره نهایی آنها غیرممکن به نظر می‌رسد. پس باخت برزیل بدون شک سود مینیرو است.

گالوها با مهاجم درخشان خود در بهترین فرم و بازیگران پشتیبان خیره‌کننده، رقبای جدی در تمامی رقابت‌هایی خواهند بود که در ماه‌های آینده با آن چالش دارند، از جمله لیبرتادورس، جایی که فلامنگو، پالمیراس و ریور پلاته هم در آن جای دارند. در حال حاضر، این مهاجم کهنه کار اطمینان داده که فصل در برزیل با خوشی آغاز شده، زیرا مینیرو به دنبال ستاره ها در داخل و خارج از کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز