خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۵۸۴

هفته نوزدهم لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار روز گذشته به پایان رسید و تیم‌ها با نتایج مختلفی که رقم خورد تغییراتی در جدول رده بندی شکل دادند. در این میان برخی از بازیکنان مثل همیشه در ترکیب تیم‌های خود عملکرد درخشانی داشتند و توانستند در نتیجه دیدارهایی که داشتند موثر ظاهر شوند. به همین بهانه تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

اگر عملکرد اخباری در دیدار مقابل پیکان را بهترین عملکرد یک دروازه بان در طول فصل بدانیم بیراه نیست چرا که او واقعاً در این هفته در ترکیب تراکتور درخشید و توانست سرخپوشان تبریزی را از یک شکست قطعی نجات دهد. درخشش اخباری فقط به مهار پنالتی از سوی او ختم نمی‌شود و با 7 مهار و چند سوپر سیو در این دیدار نشان داد قصد گل خوردن ندارد. تعریف و تمجیدها از اخباری بعد از این بازی نشان از عملکردش در این دیدار داشت و خود سولدو هم در نشست خبری از او تمجید کرد و اعتراف کرد گلر تیمش او را در این بازی نگه داشته است.

 

مدافع راست: رامین رضاییان (پرسپولیس)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

رامین دومین دیدار خودش را در ترکیب سرخپوشان انجام داد و دومین حضورش در ترکیب منتخب را هم تجربه می‌کند. او آمده تا نشان دهد در جناح خودش بهترین است و انگیزه زیادی دارد تا خودش را به تیم ملی و اسکوچیچ تحمیل کند. رضاییان در بازی با گل گهر بارها با نفوذهایش خط دفاع حریف را آزار داد و روی یکی از این موقعیت‌ها ارسال خوبی برای پاکدل انجام داد و در حالی با دست از سوی او گل شد که می‌توانست با ضربه سر آن را به تور دروازه بچسباند. او علاوه بر پاس گل یک بار هم دروازه تیمش را نجات داد تا هم در دفاع و هم در حمله روز موفقی داشته باشد. 3 پاس کلیدی و 2 تکل موفق سایر آمار مثبت او در این بازی بود.

 

مدافع میانی: عقیل کعبی (مس رفسنجان)

مدافع میانی مس رفسنجان در روزی که تغییر پست داده بود و دیگر برخلاف همیشه دفاع راست نبود هم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و علاوه بر اینکه از پس وظایف دفاعی خود به خوبی بر آمد، توانست تک گل پیروزی بخش بازی را هم در دقیقه پایانی به ثمر برساند و سه امتیاز مهم و حساس برای تیمش به ارمغان بیاورد. او 5 قطع پاس، 5 دفع توپ و 11 بازپس گیری توپ در این بازی از خودش به ثبت رساند.

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

مدافع گرجستانی سپاهان بعد از دو بازی غیبت به ترکیب اصلی تیمش برگشت و برخلاف اینکه تصور می‌شد در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن شاهد یک بازی هجومی از سوی این تیم باشیم و برترین بازیکن طلایی پوشان یکی از نفرات رو به جلو باشد این گولسیانی بود که با عملکرد خوب خودش ستاره زمین لقب گرفت. او به خوبی در مرکز خط دفاعی جایگری کرد و روی زمین و هوا روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت و با 17 باز پس گیری توپ، 23 نبرد موفق، 3 تکل موفق و 5 قطع پاس در این بازی داشت.

 

مدافع چپ: مهدی شیری (فولاد خوزستان)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

بازیکنی که چند وقت قبل در دیدار سوپرجام در ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد اشتباه فاحشی داشت و باعث شد گل محمدی روی نامش خط قرمز بکشد چند وقت بعد در ترکیب همان فولاد عملکردی درخشان از خودش به نمایش گذاشت. نکونام شیری را از دفاع راست به دفاع چپ منتقل کرد و شاید خودش هم انتظار چنین عملکرد خوبی از شیری در بازی با نفت مسجد سلیمان را نداشت. او علاوه بر تک گلی که به زیبایی به ثمر رساند، یک پاس کلیدی و 9 عملکرد دفاعی موفق به ثبت رساند و 94 درصد دقت پاس صحیح او در این بازی بود.

 

هافبک دفاعی: آرش رضاوند (فولاد خوزستان)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

جواد نکونام در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از هر دو خرید زمستانی خودش استفاده بهینه را برد و با آنها زمینه ساز پیروزی این هفته خودش شد. علاوه بر مهدی شیری، آرش رضاوند که از استقلال به این تیم آمده است هم عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و علاوه بر چند قطع توپ از هافبک های حریف در میانه میدان و آمار بالایی که در پاس موفق به ثبت رساند یک گل خیلی زیبا هم وارد دروازه حریف کرد تا نشان دهد به دنبال بازگشت به روزهای اوجش است.

 

هافبک دفاعی: ایوب کلانتری (نساجی مازندران)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

نساجی در شرایط نامطلوبی مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در حالیکه کادرفنی این تیم دو روز در تمرینات غیبت داشتند به نظر می‌رسید این تیم با شرایط خوبی پا به مسابقه با صنعت نفت نگذارد ولی مازندرانی ها عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. در صدر این بازیکنان ایوب کلانتری بود که تک گل تیمش را هم به ثمر رساند. کلانتری علاوه بر گلی که زد، 5 شوت در چهارچوب، 10 باز پس گیری توپ، 2 تکل موفق و 4 قطع پاس داشت تا هم در امور هجومی و هم در دفاع عملکرد خوبی داشته باشد.

 

هافبک هجومی: امیرحسین حسین زاده (استقلال)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

هافبک جوان استقلال این روزها در ترکیب تیمش حسابی خوش می‌درخشد و پس از اینکه هفته قبل گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند، مقابل فجر سپاسی هم بهترین بازیکن تیمش بود و بارها با حرکات تخریبی و تکنیکی خودش خط دفاع حریف را آزار داد و هم خودش را در موقعیت گل قرار داده و هم برای هم تیمی‌هایش فرصت ایجاد کرد که روی بدشانسی یا درخشش گلر حریف از دست رفتند. حسین زاده روی تک گل استقلال که از سوی سلمانی به ثمر رسید هم موثر ظاهر شد تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار باشد.

 

هافبک هجومی: محسن آذرباد (مس رفسنجان)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

مهندس فصل جدید لیگ برتر مثل همیشه در ترکیب مس خوش درخشید و این بار هم همانطور که از او انتظار می‌رفت برای تیمش پاس گل به ثبت رساند و در دقیقه 90 بازی عقیل کعبی را در فرصت گلزنی قرار دارد تا برای این تیم به 3 امتیاز به ثبت برساند. آذرباد خودش هم دو بار در موقعیت گلزنی قرار داشت که با بدشانسی این فرصت ها از دست رفتند.

 

هافبک هجومی: فرزاد جعفری (هوادار)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

هوادار زیر نظر رضا عنایتی در هفته نوزدهم توانست سه امتیاز خوب و حساس مقابل پدیده کسب کند و در جدول به اوضاع خودش سرو سامانی بدهد. تک گل این دیدار را برای هوادار فرزاد جعفری به ثمر رساند و نقش مهمی در این پیروزی برای تیمش ایفا کرد. جعفری می توانست یک بار دیگر هم در این بازی گلزنی کند و در مجموع خط دفاعی تیم پدیده را آزار داد و روز سختی برای آنها رقم زد.

 

مهاجم نوک: کی‌روش استنلی (گل گهر سیرجان)

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

در بازگشت به لیگ برتر و بازی زیر نظر امیر قلعه نویی تبدیل به همان مهاجم خطرناک همیشگی شده است. او دومین گل خودش را اینبار در دیدار حساس مقابل پرسپولیس روی یک پرش و ضربه سر بی نقص وارد دروازه کرد تا منجر به فرار تیمش از شکست شود. او علاوه بر گلی که زد 3  شوت در چهارچوب، 10 نبرد هوایی موفق و 1 تکل موفق هم در این بازی داشت تا ستاره تیمش لقب بگیرد.

 

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز