خبرگزاری کار ایران

نکونام: بازیکنان جدیدمان کیفیت بالای خود را نشان دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۵۲۵

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد امروز بهترین بازی خود را انجام داد و بازیکنان جدید کیفیت بالای خود را نشان دادند.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر شد و بعد از برتری دو گله تیمش در گفتگو با خبرنگاران درباره نمایش خوب نفتی‌ها گفت: شناخت کاملی از تیم نفت مسجدسلیمان داشتیم و بازی‌هایشان را آنالیز کرده بودیم، این بهترین بازی بود که از آن‌ها دیدیم؛ خیلی خوب فوتبال بازی کردند و سوپرایزمان کردند، توانستند جلوی ما مقاومت کنند. اگر در نیمه اول دقت می‌کردیم، می‌توانستیم زودتر به گل برسیم، 2-3 موقعیت خوب از دست دادیم اما تیم نفت مسجدسلیمان خیلی خوب بازی کرد و هیچوقت ضدفوتبال هم بازی نکرد.

وی افزود: آن‌ها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و خسته نباشید می‌گویم، فکر نمیکردم اینقدر بازی برایمان سخت شود اما نشان دادند تیم قابل‌احترامی هستند؛ تیم ما نیمه اول را بهتر آغاز کرد و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم اما تمرکز نداشتیم و روی ضربات آخر تمرکز کافی را نداشتیم.

نکونام درباره شرایط مسابقه امروز توضیح داد: نیمه اول را با یک گل به پایان رساندیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم توانستیم به گل دوم برسیم و موقعیت‌هایی داشتیم که به گل‌های بیشتری برسیم و با نتیجه بهتری بازی را تمام کنیم و تیم‌مان شرایط بهتری پیدا کند اما خداراشکر که بردیم و به مردم تبریک می‌گویم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، آن‌ها دارند کیفیت خودشان را نشان می‌دهند و کار ما را سخت‌تر می‌کنند. ما باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم تا بتوانیم در لیگ و رقابت‌های آسیایی انشالله موفق باشیم که این کار من و تیمم را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی فولاد با اشاره به نمایش خوب خریدهای جدید تیمش گفت: طبیعی است که وقتی شما دو گل جلو می‌افتید و موقعیت از دست می‌دهید، بازیکن میل به هجوم دارد و میل به حمله دارد و من این را درک می‌کنم اما باید با تمرکز بازی کنیم؛ نکته مهم بازیکنانی که جذب کردیم، این است که در کنار زحماتی که بازیکنان سال گذشته کشیدند و 2 جامی که برای باشگاه فولاد آوردند، آن‌ها هم امروز توانستند خوب در زمین مسابقه حاضر شوند.

جواد نکونام ضمن قدردانی از مدیران فولاد در تکمیل صحبت‌هایش درباره خریدهای جدید گفت: از اعضای هیأت مدیره و مدیریت شرکت فولاد هم تشکر می‌کنم که در فصل نقل و انتقالات توانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم؛ بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند و این موضوع را قبلاً هم گفته بودم که آنها از بهترین‌ها هستند اما حالا همه باید کمک کنند تا تیم موفق باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات در فدراسیون فوتبال توضیح داد: به عنوان کسی که در فوتبال هستم فقط می‌توانم نظرم را بگویم؛ کاری به تغییرات و اینکه عزیزی‌خادم چه کاری کرده و چه کاری نکرده ندارم، اما امیدوارم فوتبال ما رو به جلو حرکت کند، چون اگر اینگونه شود برای همه خوب است.

او درباره حضور ماجدی گفت: تجربه نشان داده کسانی که مدیریت فوتبالی داشته‌اند و توانسته‌اند کاری بکنند در بدنه فوتبال بوده‌اند، ماجدی آمده و همه ما خوشحال هستیم چون او هم مثل دادکان فوتبالی است؛ امیدوارم فوتبال ما رو به جلو حرکت کند.

نکونام در بخش پایانی کنفرانس خبری با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی را سال‌های زیادی است که می‌شناسیم؛ او رشد کرده و اگر قرار است در فدراسیون بماند که دوست داریم بماند امیدوارم تمام تصمیمات فوتبالی باشد. فدراسیون همه کاره فوتبال است و دوست داریم که میرشاد ماجدی عزیز موفق باشد، چون از بدنه فوتبال است و درد فوتبال را می‌داند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز