خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

رسمی؛ وحید امیری مشکل سربازی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۴۶

برخلاف شایعات مطرح شده، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس مشکل خدمت سربازی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها بحث سربازی بازیکنان فوتبال به دلیل جنجال مشمول خدمت شدن دو مدافع میانی استقلال حسابی بالا گرفته و در این میان در کنار کش مکشی که برای تعویق خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند صورت گرفته و تا این لحظه به نتیجه نرسیده است، پای چند بازیکن دیگر هم در رسانه‌ها و فضای مجازی وسط کشیده شده و عنوان شده این نفرات هم مشکل خدمت سربازی دارند و باید در خصوص آنها قانون اعمال شود. 

یکی از این بازیکنان وحید امیری است که این روزها نامش در رسانه‌ها زیاد مطرح می‌شود. هافبک ملی پوش پرسپولیس که پیش از این هم در چند مقطع بحث سربازی او مطرح شد و هر بار یک ماجرایی در این خصوص برایش شکل گرفته است. 

طبق ادعای برخی منابع رسمی و غیر رسمی خبری اینطور عنوان شده که وحید امیری باید راهی خدمت سربازی شود و کارت معافیت یا پایان خدمت ندارد. دلیل این ادعا هم بحث جعل مدارک برای دریافت کارت پایان خدمت از سوی اوست و این بازیکن یکی از نفراتی نام برده شده که در سال ۹۱ جعل مدارکشان برای معافیت از سربازی مسجل شد و با ابطال کارت معافیت آنها راهی تیم‌های نظامی برای گذراندن خدمت سربازی شدند.

اگرچه در آن مقطع نام وحید امیری در کنار خیلی از بازیکنان دیگر به میان آمد ولی در نهایت بررسی دوباره این موارد از سوی نظام وظیفه که به دلیل اتفاقات گذشته با دقت نظر دوچندان صورت گرفت منجر به این شد که بازیکنان مذکور برای خدمت سربازی خود به تیم نظامی بروند ولی چند بازیکن آن فهرست از جمله وحید امیری شامل این مورد نشدند چرا که بررسی دوباره مدارک آنها نشان داد برخلاف سایرین جعلی صورت نگرفته و معافیتشان درست بوده است. 

از همین رو در اردیبهشت ماه سال ۹۳ امیری مدارک خود را بار دیگر ارائه و کلیه مراحل اداری آن را از ابتدا طی کرد تا شک و شبهات ایجاد شده برطرف شود و در نهایت با بررسی مستندات معافیت وی به دلیل مشکل جسمی موافقت شد و امیری کارت معافیت خودش را هم دریافت کرد. 

او در این فاصله دوبار در کمیسیون پزشکی حاضر شده و پس از تایید مدارکش معافیت وی صادر و مدارکش در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت. 

امیری به همین واسطه در این سال‌ها توانسته کارت بازی بگیرد و برای تیم هایش به میدان برود و از همین رو شایعات مربوط به مشکل داشتن معافیت وی صحت ندارد.

لازم به ذکر است که سازمان نظام وظیفه بعد از جنجال‌های سال ۹۱ با حساسیت بیشتری پرونده بازیکنان فوتبال را بررسی می‌کند و امیری هم بعد از آن ماجراها یک بار دیگر به طور کامل مراحل مربوط به معافیتش را از ابتدا طی کرده و از همین رو نمی‌توان شک و شبهه‌ای در این خصوص ایجاد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز