خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: هوادار کادر فنی خوبی دارد/ تمرکز در بازی ما خیلی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۹۸۱

سرمربی پدیده گفت: اگر قرار باشد ما فردا بخواهیم برای تیم هوادار مشکل درست کنیم باید از لحاظ ذهنی و تاکتیکی در بهترین فرم خود باشیم.

به گزارش ایلنا، سید داود سیدعباسی سرمربی پدیده در صحبت های خود قبل از دیدار با تیم هوادار گفت: تیم هوادار با وجود این که اولین سال حضورش در لیگ برتر هست، فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشته و کادر فنی خیلی خوبی دارد. رضا عنایتی در این دو سالی که دارد با تیم هوادار کار می‌کند هم در لیگ یک توانست موفقیت به دست بیاورد و به لیگ برتر صعود کنند و هم امسال هم در لیگ برتر تیم هوادار و هم مجموعه فنی این تیم عملکرد خوبی ارائه دادند.

وی افزود: اگر قرار باشد ما فردا بخواهیم برای تیم هوادار مشکل درست کنیم باید از لحاظ ذهنی و تاکتیکی در بهترین فرم خود باشیم.

سیدعباسی در ادامه گفت: بچه‌های ما خیلی خوب تمرین کرده اند و آماده هستند تا فردا بازی خوبی برابر تیم خوب هوادار انجام بدهیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تیم ما آزاد جعفرزاده و محمد محمدزاده مصدوم هستند. امیدواریم فردا بتوانیم یک بازی قابل قبول را جلوی هواداران به نمایش بگذاریم تمرکز در بازی ما خیلی مهم است و امیدواریم که بچه‌های ما فردا بتوانند با تمرکز کافی بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز