خبرگزاری کار ایران

یک سوال از سرمربی استقلال؛

چرا ماجرای انضباطی فرزاد مجیدی در کانال باشگاه اعلام نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۶۹۲

کاپیتان تیم استقلال تهران در حالی مورد غضب سرمربی این تیم قرار گرفته است که ظاهرا اجرای احکام انضباطی در این باشگاه حالات مختلفی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با یک حاشیه بزرگ رو به رو شده است. باشگاه استقلال تهران که با تاکید سرمربی این تیم تلاش زیادی برای حفظ آرامش و اتحاد در مسیر کسب موفقیت دارد، به یکباره اسیر حاشیه خودساخته‌ای شد.

وریا غفوری، کاپیتانی که فرهاد مجیدی علاقه زیادی مطابق گفته‌هایش برای دیدن جام قهرمانی در دستانش دارد، روز گذشته در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: "با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت."

بر اساس منابع موثق در تمرین روز گذشته غفوری همانطور که مصاحبه‌اش هم اعلام کرد مصدومیت ناخن پایش اجازه ندارد نتوانست به فعالیت ادامه بدهد و با ناراحتی به رختکن رفت که این رفتار او بی انضباطی تلقی شده و ظاهرا طی یک سوتفاهم در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

استقلال که در مسیر کسب جام قهرمانی لیگ برتر و پایان ناکامی 10 ساله آبی‌ها در لیگ برتر قدم گذاشته درحالی دچار یک حاشیه خودساخته شده که سرمربی تیم در قبال برادرش و مورد انضباطی چنین رفتار شتاب زده در اطلاع رسانی و انتشار خبر جریمه فرزاد مجیدی نداشت.

اگر در سایت رسمی باشگاه استقلال نام فرزاد مجیدی را جستجو کنید پیش از خبر بازگشت او به تمرین پس از جریمه انضباطی هیچ اطلاع رسانی‌ای در مورد اینکه او از سمت فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته باشد، وجود ندارد و سرمربی در کنفرانس خبری بود که در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کرد برادرش جریمه شده است.

مجیدی که در صحبت‌هایش تاکید بسیار بالایی برای همدلی و اتحاد برای کسب موفقیت استقلال دارد باید این سوال را از خود بپرسد که بهتر نبود، چنین رفتار شتاب زده‌ای در فاصله کوتاه تا مسابقات حساسی مانند شهرآورد پایتخت و همچنین مقطع حساس برای حفظ صدرنشینی جدول رده بندی مسائلی که به قول خودش درون خانوادگی هستند را بدون سروصدا حل می‌کرد یا اینکه اکنون پاسخگو بودن به حاشیه خودساخته بیشتر سود دارد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز