خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ما از هواپیما خسته شده اند

سیف‌الله‌پور: به الهامی اولتیماتوم نداده‌ایم/ در وطنی دست به سیاه و سفید نزده اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۴۳

مدیرعامل باشگاه نساجی تأکید کرد، مدیریت این باشگاه اولتیماتومی به ساکت الهامی نداده است.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا درباره غیبت الهامی اظهار داشت: الهامی در دو روز گذشته به دلیل کارهای شخصی در تمرین شرکت نکرده و امروز به تمرین خواهد آمد.

وی ادامه داد: ما روند رو به جلوی تیم‌مان را می‌بینیم و هیچ اولتیماتومی به الهامی ندادیم. با توجه به دو باخت پیاپی، به کادر فنی تیم اعتماد کامل داریم و از وی حمایت می کنیم.

سیف الله پور خاطرنشان کرد:شاید جالب باشد بدانید بازیکنان ما از هواپیما خسته شده اند  . این فوتبال نیست که در هر هفته 2 روز در هوا باشیم . ما اردوی قطر را در نیم فصل حذف کردیم چون بازیکنان از سفرکردن های مداوم خسته شده بودند.

مدیرعامل نساجی ادامه داد: با تشکر از استاندار مازندران باید بگویم که زیرمجموعه‌های استانداری تمایلی به انجام کار ندارند. متأسفانه نه تغییری در ورزشگاه وطنی حاصل شده و نه در ورزشگاه ساری اقدامی صورت گرفته است یعنی در واقع دست به سیاه و سفید نزده اند. پیش از این هم گفته‌ام و مجدداً می‌گویم که اگر تا یک ماه آینده کار کشت ورزشگاه وطنی انجام نشود قطعاً در فصل گرما هم امکان کشت وجود ندارد و عملاً نساجی فصل بعد را هم از دست خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز