خبرگزاری کار ایران

حمید استیلی: برچسب رنگی بودن به ماجدی نمی‌آید/ مانند کریمی از او حمایت شود/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۹۸۰

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم مدعی اول قهرمانی در رقابت های لیگ برتر در این فصل خواهد بود.

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عزل عزیزی خادم از سمتش به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این اقدام کاملا بی سابقه بود و فکر می‌کنم تا کنون در فوتبال رخ نداده بود. این موضوع به خوبی نشان داد که هیات رئیسه با حساسیت و دقت خاصی عملکرد اعضا و رئیس فدراسیون را مورد بررسی قرار می‌دهد و نظارت دارد. اعضا هیات رئیسه نیز با رای قاطع خود نشان دادند که به خوبی در این خصوص با هم همه جوانب را بررسی کردند و هم نظر هستند. 

وی در مورد انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: چندین سال است که می‌گویم کار را باید به فوتبالی ها سپرد و از آنها استفاده کرد. میرشاد ماجدی نیز از جنس فوتبال است و مدت هاست در عصر مدیریت و فوتبال حضور دارد و تجربه خوب و کافی در این خصوص دارد. من تجربه کار با او را دارم و مطمئنم او به فوتبال ما کمک کند. همانگونه که در زمان انتخابات از علی کریمی حمایت کردیم چون فوتبالی بود و جنس ورزش بود حالا همه باید از ماجدی حمایت کنند. حرف‌های که در خصوص علایق رنگی او می‌زنند درست نیست و به خوبی می‌دانم برای او کار و وظیفه ای که دارد مهم است.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم نیز گفت: خدا را شکر پرسپولیس در دو هفته اخیر موفق شد بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و در دو بازی حساس و سرنوشت ساز خود موفق به کسب پیروزی شد که این با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت بسیار حائز اهمیت بود. همچنین پرسپولیس در ابتدای فصل با سیستم ٣ دفاع به میدان رفت که چندان موفق ظاهر نشد و به سیستم ۴ دفاع خود که در این سالیان بازی می‌کرد بازگشت و با حضور کامیابی نیا رفته رفته این تیم به ثبات رسید و حالا مدعی قهرمانی است. 

استیلی در خصوص رقابت پرسپولیس و استقلال در صدر  جدول بیان کرد: رقابت تنگاتنگی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در این فصل وجود دارد که همین موضوع باعث جذابیت این فصل از رقابت‌ها شده است و با توجه به شرایط جدول به نظر من یکی از این دو تیم به طور حتم قهرمان خواهد شد که امیدوار هستم آن تیم پرسپولیس باشد. همچنین باید بگویم که خدا را شکر در این فصل شاهد ثبات در بیشتر تیم‌ها بودیم و شاهد تغییرات کمتری بوده ایم که این موضوع می‌تواند نکته مثبتی برای فوتبال ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز