خبرگزاری کار ایران

سلیمانی: در دیدارهای تدارکاتی فقط ارزیابی و کسب تجربه برایمان مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۵۸

دیدار تدارکاتی برابر روسیه فقط با هدف کسب تجربه و ارزیابی بازیکنان جوان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از دیدار دوستانه برابر روسیه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در حالی آغاز شد که پس از انجام تست کرونا، از لیست 18 نفره، 4 بازیکن کرونا داشته و به شهر های خود بازگشتند، بازیکنان دیگری که دوره نقاهت خود را پس از بیماری کوید پشت سر گذاشته بودند در کنار چند بازیکنی که مصدوم بوده، تمرینات خود را آغاز کردند. بر همین اساس 4بازیکن دیگر را به اردوی تدارکاتی دعوت کردیم که متاسفانه یکی از بازیکنان به دلیل عدم اجازه باشگاه خود نتوانست در اردو حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون اوج رقابتهای لیگ فوتسال است و تیم ها برای صدرنشینی و کسب بهترین عنوان تلاش می کنند و خوب طبیعتا برای بازیکنان برنامه ریزی دقیقی دارند. در این میان انجام دو دیدار دوستانه برابر روسیه باعث شد تا برخی از باشگاهها بازیکن در اختیار تیم قرار ندهند. جا دارد از مدیرعامل های باشگاههایی که نهایت همکاری را با تیم ملی فوتسال بانوان داشتند، تشکر و قدردانی کنم. تیم ملی برای یک کشور است و باید برای موفقیت و بهترین عملکرد آن، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. اکنون اوج مسابقات لیگ است و حساسیت بالاست و همه نگران سلامتی بازیکنان هستند. امیدوارم مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید و به تیم های خود بروند.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به برگزاری رقابتهای لیگ و فشردگی بازیها، فکر می کنم زمان مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل روسیه نبود. چرا که امکان دارد هر اتفاقی در این دو دیدار رخ دهد. به لحاظ فنی بارها اعلام کرده ام که زمان مناسبی برای حضور تیم روسیه در ایران نیست. ای کاش طوری برنامه ریزی بشود زمانی که تیم ملی فوتسال بانوان روسیه می آید،بتوانیم حداکثر برنامه ریزی و بهره بری را از انجام دیدارهای دوستانه داشته باشیم. امیدوارم ترتیبی داده شود که تاریخ ورود روسیه مورد خواست کادر فنی باشد و زمان حضورشان را با توجه به نیاز تیم ایران اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آمادگی بازیکنان گفت: ملی پوشان تمرینات خود را انجام می دهند.دروازبانان خوب، جوان و با انگیزه ای داریم و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سختی است و بهترین زمان هست که بازیکنان جوان خودشان را نشان بدهند

وی گفت: اکنون زمان پوست اندازی تیم رسیده و باید به جوانگرایی روی آوریم. در بازیهای تدارکاتی و دوستانه، به هیچ عنوان نتیجه برایمان اهمیت ندارد و فقط هدفمان کسب تجربه بازیکنان جوان است.

سلیمانی در پایان گفت: یک لیست 30 نفره داریم تا بازیکنان را مرتب به اردو دعوت کنیم و در واقع استعدادیابی کنیم تا برترین ها به اردوی تیم ملی دعوت شوند. با برگزاری اردوهای مداوم، به بهترین شرایط ممکن بازگردیم و برای مسابقات مهم پیش رو آماده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز