خبرگزاری کار ایران

آشوری: داور ۹۰ دقیقه با سوت‌های عجیبش روی مخ تیم ما بود/ اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم به پیکان نمی‌باختیم/ در عمرم چنین قضاوتی ندیده بودم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۲۸

مهاجم تیم ذوب آهن هم مثل سایر هم تیمی هایش به داور بازی با پیکان معترض است.

سجاد آشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و تا قبل از صحنه اخراج سوار بر بازی بودیم ولی آن تصمیم عجیب داور جریان بازی را تغییر داد و فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیل شکست ما تصمیمات اشتباه و عجیب داور بازی بود. یک اخراج که واقعاً هنوز دلیلش را نمی‌دانم و قبلش یک پنالتی هم برای تیم ما گرفته نشد. 

وی افزود: واقعاً داوری به این شکل در عمرم ندیده بودم. داور این بازی همه سوت‌هایش برعکس بود و در طول ۹۰ دقیقه این شکل داوری روی مخ تیم ما بود و واقعاً نمی‌دانم باید چکار کنیم و اعتراضمان را به گوش چه کسی برسانیم. آقای تارتار هم که اعتراض کردند حق داشتند چرا که جریان بازی به کل با سوت‌های اشتباه تغییر کرد. 

مهاجم ذوب آهن در مورد موقعیت‌های از دست رفته این بازی گفت: موقعیت زیاد داشتیم و خود من یک ایستگاهی به تیر دروازه زدم و یک تک به تک هم با بدشانسی گل نشد. در کل دروازه‌بان آنها هم روز خوبش بود و چندین موقعیت تیم ما را مهار کرد. در کل هیچ جوره مستحق شکست در این بازی نبودیم ولی متاسفانه بازی را به دلایلی که گفتم واگذار کردیم. 

آشوری در مورد وضعیت ذوب آهن در جدول گفت: اوضاع جالبی نداریم ولی سطح فوتبالی که تیم ما ارائه می‌دهد با نتایجی که کسب می‌کنیم سنخیتی ندارد و امیدوارم در هفته های باقی مانده بتوانیم عملکرد بهتری از لحاظ نتیجه گیری داشته باشیم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. 

وی در مورد بازی هفته بعد با سپاهان توضیح داد: دربی اصفهان همیشه سخت و جذاب است و خصوصاً حالا که دو تیم شرایط جالبی ندارند و هر دو به دنبال سه امتیاز هستند حساسیت این بازی بیشتر می‌شود. سپاهان تیم پرمهره و‌ قدرتمندی است ولی ما دیگر به سه امتیاز نیاز مبرم داریم و تلاش می‌کنیم به هر شکل ممکن به آن برسیم. 

مهاجم ذوب آهن در مورد پیوستن به این تیم در نیم فصل هم خاطرنشان کرد: من ابتدای فصل به نفت مسجدسلیمان رفتم ولی به دلایلی بعد هفته دوم فسخ کردم و چند پیشنهاد برای نیم فصل داشتم که شرایط ذوب آهن را بهتر دیدم و از اعتماد آقای تارتار هم ممنونم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز