خبرگزاری کار ایران

مهرزاد معدنچی در گفتگو با ایلنا:

حالا که نوبت استقلال شده می‌خواهند خلاف قانون عمل کنند/ چه فرقی بین زنده روح و بازیکنان استقلال وجود دارد؟ / همه باید در نگاه قانون برابر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۴۹۹

مربی فجرسپاسی معتقد است شرایطی که برای دو بازیکن تیم استقلال تهران فراهم شده مصداق بارز بی عدالتی است.

مهرزاد معدنچی مربی فجرسپاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: ما با تعطیلی رقابت های لیگ برتر تمرینات خود را با حضور بازیکنان جدید خود خیلی زود شروع کردیم و از همه بازیکنان و اعضای کادرفنی هم قسم شدیم تا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر عملکرد بهتری را داشته باشیم. با حضور بازیکنان جدید در تیم شرایط متفاوت تر شد و انگیزه بازیکنان بیش از قبل شد. من پیش بینی می‌کردم با جذب بازیکنان جدید انگیزه تیمی ما بیشتر شود.

وی افزود: در بازی با صنعت نفت نیز به خوبی دیدیم بازیکنانی چون یوسف وکیا، رضا علیاری، دانیال کردستانی و میلاد کمندانی انگیزه و تلاش بازیکنان بالا رفته بود و نشان دادیم تیم منسجمی در اختیار داریم. صنعت نفت را در این بازی تحت فشار قرار دادیم و بازی کاملا در اختیار ما بود و در این بازی مستحق برد بودیم اما متاسفانه در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم که امیدوار هستم در بازی های آینده جبران کنیم.

مربی فجرسپاسی در مورد تقابل این تیم با استقلال در هفته جاری گفت: به طور حتم این هفته بازی سختی برابر استقلال خواهیم داشت. استقلال تیم قابل احترامی است و تا اینجای فصل شکستی در کارنامه خود نداشته است. اما می‌دانیم که استقلال در نیم فصل اول نیز ٣ برد پشت سر هم داشت و از تیمی گل نخورده بود اما در شیراز ما موفق شدیم در دقایق پایانی گلزنی کنیم و این تیم را متوقف نمایم. ما برای هیچ تیمی از جمله استقلال حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود. مطمئنا انگیزه بالای در این بازی خواهیم داشت و امیدوار هستم بتوانیم بازی قابل قبولی انجام دهیم و بتوانیم دست پر تهران را ترک کنیم.

مهرزاد معدنچی در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص دو بازیکن سرباز استقلال و انتقال آنها به فجر اظهار داشت: این مسائل همیشه در فوتبال ما بوده است. این برای یک تیمی مثل استقلال کاملا طبیعی است بالاخره آنها بخاطر شرایط و ارتباطاتی که دارند امتیازاتی را دارند که سایر تیم ها از آن محروم هستند و این عین بی عدالتی است و قانون باید برای همه یکی باشد. احمد زنده روح یکی از با کیفیت ترین بازیکنان لیگ برتر ماست و در گل گهر عملکرد بی نظیری داشت و می توانست در تیم ملی نیز حضور مستمری داشته باشد ولی قانون برای او اجرا شد و سرباز شد؛ اما حالا که نوبت استقلال شده برخی می‌خواهند خلاف قانون عمل کنند و بسیج شدند تا عدالت رعایت نشود. استقلال و هر باشگاه دیگری که بازیکنی در شرایط زنده روح دارد باید قانون برای آنها هم اجرا شود و این مصداق بی عدالتی است و مسئولین باید پیگیر این مسئله باشند تا قانون به بهترین شکل اجرا شود.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا فجرسپاسی در لیگ برتر می ماند یا نه گفت: تمام تلاش و برنامه ما این است که حالا که فجر بعد از ۸ سال به مسابقات لیگ برتر صعود کرده در این رقابت ها حضور داشته باشد. می‌دانم هواداران ما از نتایج چندان راضی نیستند اما از آنها می‌خواهم هرچند در ورزشگاه ها حضور ندارند اما از تیم حمایت کنند و مثل همیشه پشتیبان ما باشند و دعا کنند تا بتوانیم در رقابت های لیگ برتر فجر را حفظ کنیم و نتایجی در خور فوتبال شیراز کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز