خبرگزاری کار ایران

محبی: می‌خواهیم سهمیه آسیایی بگیریم / امیدوارم وضعیت تیم امید به زودی مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۷۲

مهاجم جوان تیم پیکان درمورد دیدار با ذوب آهن و وضعیت تیم امید صحبت کرد.

محمد مهدی محبی در گفتگو با ایلنا در مورد برتری مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خیلی سختی‌ داشتیم و برای پیروزی تلاش کردیم. روی یک اتفاق بازی با هوادار را از دست دادیم. خیلی خوب بازی کرده بودیم و جلو هم افتاده بودیم که روی غافلگیری گل خوردیم و در نیمه دوم هم ۱۰ نفره شدیم که نتوانستم یک امتیاز را حفظ کنیم. شکست تلخی بود و شوکه شدیم. 

او ادامه داد: خداراشکر برای این بازی خیلی خوب ریکاوری کردیم و دست پر از زمین فولادشهر خارج شدیم. برد خوبی بود و خداراشکر که بالای جدول هستیم و می‌خواهیم اینجا خودمان را نگه داریم که این هدف مهمی برای ماست.

محبی درخصوص اینکه به عنوان بازیکن تعویضی موفق به گلزنی شد، گفت: لطف خدا بود و من هم تلاش کردم که برای تیم مثمرثمر باشم. روی اتفاق من و حقدوست توانستیم مثل هم گل بزنیم و خوشحالم که برنده شدیم.

محبی درمورد اتکای مجتبی حسینی به بازیکنان جوان در لیگ برتر گفت: آقای حسینی به جوانان خیلی اعتماد می‌کنند و استعدادهای زیادی را کشف کرده‌اند. ما الان تیم خیلی جوان و یکدستی داریم و امیدواریم که در پایان فصل سهیمه بگیریم تا تلاش‌هایمان هدر نرود.

مهاجم جوان تیم پیکان درمورد بلاتکلیفی وضعیت تیم امید همچنین گفت: اتفاقا با بچه‌ها که حرف می‌زدیم قرار بود که در اردویی خارج از کشور در تعطیلات نوروز داشته باشیم. آقای مهدوی کیا و کادرشان خیلی وقت می‌گذاشتند و تلاش می‌کردند اما الان بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم که چه کاری کنیم. به نظرم بازیکنانی که در حال حاضر شرایط شرکت در اردوی امید را داریم می‌توانیم برای اولین بار به المپیک صعود کنیم.

محبی درمورد فعالیت مهدوی کیا در تیم امید همچنین گفت: آقای مهدوی کیا خیلی به ما آزادی عمل داده بودند و اعتماد به نفس خوبی به ما داده بود ولی متاسفانه خودم هم دیدم که ظاهراً گفته شده چون قراردادشان به یورو است باید در این مورد تصمیم گیری شود که برای من خبر بدی بود. امیدوارم این مشکل حل شود چون کار کردن با ایشان را تمام بچه‌های تیم امید دوست دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز