خبرگزاری کار ایران

تقابل منچسترسیتی- تاتنهام در اتحاد

پیش بازی: بهترین مربی جهان پذیرای تیم کونته

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۷۴

منچسترسیتی از ساعت 21 امشب در ورزشگاه خانگی میزبان تیم تاتنهام خواهد بود؛ تیمی که سرمربی‌اش پیش از این بازی پو گواردیولا را بهترین مربی حال حاضر جهان فوتبال معرفی کرده بود.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی با استقبال از تاتنهام در ورزشگاه اتحاد عصر شنبه به دنبال تثبیت جایگاه در رده اول جدول لیگ برتر است. سیتیزن‌ها در حال حاضر با 9 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول رده دوم در صدر فاصله دارند، در حالی که تاتنهام با هفت امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده چهارم، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

اینطور می‌توان گفت که منچسترسیتی به لطف عملکرد خیره کننده خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی خود با درخشش ریاض محرز با نتیجه 5-0 پیروز شد. برناردو سیلوا، فیل فودن و رحیم استرلینگ هم دیگر گلزنان این تیم بودند. سیتیزن‌ها همچنین در این دوره به دنبال موفقیت در جام حذفی هستند و برای سفر به پیتربورو یونایتد در دور پنجم رقابت ها در آغاز ماه مارس آماده می شوند، در حالی که آنها در موقعیت قوی برای حفظ عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند و در صدر جدول قرار دارند: 63 امتیاز از 25 بازی.

تیم پپ گواردیولا 9 امتیاز بیشتر از لیورپول رده دومی به دست آورده است، اما قرمزها یک بازی در پیش دارند، بنابراین سیتی نمی‌تواند چشم خود را از توپ دور کند و برای جمع آوری هر سه امتیاز مقابل شاگردان آنتونیو کونته مشتاق خواهد شد. منچسترسیتی از پایان اکتبر در لیگ شکست نخورده و در 14 بازی از 15 بازی اخیر خود پیروز شده است و آن‌ها در بیشتر فصل از نظر دفاعی عالی عمل کرده اند و تنها 14 بار گل خورده اند.

قهرمان انگلیس در بازی رفت اوایل این فصل در شمال لندن با نتیجه 1-0 مغلوب تاتنهام شد اما آنها با کسب 31 امتیاز از 12 بازی، در 10 بازی از 12 بازی خود، بهترین رکورد بازی‌های خانگی را در فصل جاری لیگ برتر این فصل دارند.

شاید تاتنهام در مقایسه با منچسترسیتی تیم ضعیفی خواهد بود که وارد این بازی در آخر هفته می‌شود اما پایتخت نشینان سه بازی از چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل من سیتی را برده‌اند که هر یک از آنها در لندن به دست آمده است. اسپرز از فوریه 2016 بر سیتیزن‌ها در منچستر غلبه نکرده و آن‌ها پس از شکست در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر وارد این مسابقه خواهند شد؛ در 23 ژانویه در چلسی شکست خورده، قبل از بازی خانگی مقابل ساوتهمپتون و ولورهمپتون واندررز. تیم آنتونیو کونته در حال حاضر با هفت امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده چهارم جدول قرار دارد اما آنها سه پله پایین‌تر از شیاطین سرخ قرار دارند، بنابراین صعود به جمع چهار تیم مطمئناً هنوز قابل دستیابی است، حتی اگر فرم اخیر آنها ناامید کننده باشد.

تاتنهام در این فصل فقط 28 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و هری کین که تابستان علاقه زیادی داشت تا به منچسترسیتی ملحق شود این فصل تنها 5 گل به ثمر رسانده است. اظهارات اخیر کونته کمکی به بهبود روحیه در ورزشگاه تاتنهام نخواهد کرد و مطمئناً این احتمال وجود دارد که این سرمربی ایتالیایی در ماه های آینده از باشگاه جدا شود، به خصوص اگر فرم آنها بهبود نیابد اما نتیجه مثبت این است: بازی امروز می‌تواند یک سکوی پرش باشد.

 ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون، واکر، دیاس، لاپورته، کانسلو،  دی بروین، رودری، برناردو، محرز، فودن، استرلینگ

 ترکیب احتمالی تاتنهام:

 لوریس، رومرو، دایر، دیویس، امرسون، هایبرگ، بنتانکور، رگیلون، لوکاس، کین، سون هیونگ‌-مین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز