خبرگزاری کار ایران

کونته: گواردیولا بهترین مربی جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۱۵

سرمربی تیم تاتنهام می‌گوید پپ گواردیولا بهترین مربی جهان است.

به گزارش ایلنا، در حالی که تاتنهام در ورزشگاه اتحاد به دیدار منچسترسیتی می رود، آنتونیو کونته عصر شنبه باید با پپ گواردیولا رو به رو شود.

سیتی به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر با 9 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول بعد از پیروزی 5-0 خارج از خانه مقابل اسپورتینگ سی‌پی در لیگ قهرمانان اروپا روی فرم است. سرمربی ایتالیایی در صحبت های قبل از بازی به خوبی از چالش پیش رو آگاه بود.

او در نشست خبری گفت: "مطمئناً بازی سختی برای ما خواهد بود، اما در عین حال می‌خواهیم بازی کنیم و می‌خواهیم از این بازی استفاده کنیم تا گامی برای پیشرفت داشته باشیم. در این بازی شما همچنین فاصله ای که با دیگری دارید را درک می کنید، اما می خواهید بدون ترس بازی کنید، همچنین به این دلیل که تکرار می کنم ما در لحظه ای هستیم که اگر بخواهیم موقعیت دیگری داشته باشیم باید از این شرایط عبور کنیم. می دانیم که بازی برابر سیتی می تواند بسیار سخت باشد. می دانیم که احتمالاً آنها هفتاد، هفتاد و پنج دقیقه در طول بازی در اختیار خواهند داشت، اما می خواهیم تلاش کنیم تا چیزی را تغییر دهیم و همچنین نشان دهیم که می توانیم بجنگیم."

کونته توضیح داد که چرا معتقد است گواردیولا بهترین مربی جهان است. او اضافه کرد: "من فکر می‌کنم که ما در مورد بهترین مربی جهان صحبت می‌کنیم، زیرا او این را در تیم‌ها و موقعیت‌های مختلف نشان می‌دهد، ساختن چیز مهمی خوب است و اگر باشگاه از او حمایت کند، زیرا وقتی در بارسلونا و بایرن مونیخ می‌مانید. سپس منچسترسیتی، این باشگاه ها می خواستند روی او سرمایه گذاری کنند و او این اعتماد را جبران کرد. تکرار می‌کنم وقتی تیمی از پپ گواردیولا را می‌بینید، می‌توانید ایده‌ای از فوتبال را ببینید و می‌فهمید که کار زیادی در تیم وجود دارد و این کار ایده اوست و به همین دلیل برای من در این لحظه بهترین  مربی در جهان است. به نظر من منچستر سیتی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ در این فصل است و همچنین یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا زیرا ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که از هر نظر بسیار بسیار قوی است - ترکیب و من ضعفی در این تیم نمی‌بینم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز