خبرگزاری کار ایران

سرمربی جدید عراق: مأموریت من فقط برای ۲ بازی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۹۲

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد فقط برای دو بازی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد فقط برای دو بازی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 عبدالغنی شهد در نشست خبری کفت: دو بازی برای عراق در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 باقی مانده است و آمارها و نتایج گذشته به سود این تیم نیست. باید به ویژه در انتخاب بازیکنان تیم ملی واقع‌بین باشیم و برای تیم عراق در دو دیدار پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: دلیل دیدار اخیرم با پتروویچ (سرمربی اخراجی عراق) به دست آوردن اطلاعاتی درباره بازیکنان عراق بود. مأموریت من کوتاه و فقط برای دو بازی است. مأموریت وطنی دارم و کارم در باشگاه نفت الوسط نیز پایدار باقی می‌ماند. با فدراسیون فوتبال عراق فقط برای دو بازی توافق کردم و اگر موفقیتی حاصل شد احتمال هر اتفاقی وجود خواهد داشت.

عبدالغنی شهد در پایان تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی باید شخصیت قوی داشته باشند و فشارهای رسانه‌ای را تحمل کنند. همچنین این فرضیه را که من مخالف بازیکنان لژیونر و دوتابعیتی هستم، رد می‌کنم. بهترین بازیکنان برای دو بازی آینده با امارات و سوریه در ترکیب عراق حضور خواهند داشت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز