خبرگزاری کار ایران

بی رحم مانند ستاره پاری سن ژرمن؛

امباپه چگونه رئال مادرید را کیش و مات کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۸۰

او در مقابل تیمی که شایعه می شود تابستان آینده به آن ملحق خواهد شد، فراتر از یک بازیکن با مهارت عالی بود.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه سه شنبه شب در پارک دو پرنس بیشترین درخشش را داشت و در جریان پیروزی یک بر صفر پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ضربه بزرگی به رئال مادرید وارد کرد.

با وجود تمام شایعات پیرامون آینده امباپه و اینکه آیا او به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهد رسید یا خیر، شکی وجود نداشت که او قرار است طبق معمول به کار خود ادامه دهد.

مهاجم فرانسوی هیجان بازی را به خط دفاعی رئال مادرید برد زیرا او به طور مداوم در داخل و اطراف محوطه جریمه بود، تیم کارلو آنچلوتی لحظه ای برابر او آرامش نداشت. امباپه پس از یک بازی که در آن یک پنالتی توسط لیونل مسی از دست رفت، به گل بسیار مهم خود رسید.

او موفق شد با استفاده از سرعت و قدرتش از میان ادر میلیتائو و لوکاس وازکز در محوطه جریمه دریبل بزند، قبل از اینکه یک ضربه دقیق را از میان پاهای تیبو کورتوا عبور بدهد. لحظه ای جادویی که ارزش پیروزی در هر بازی را دارد، نه تنها در بازی اول حذفی لیگ قهرمانان اروپا.

امباپه چگونه رئال مادرید را کیش و مات کرد؟

امباپه‌ی غیرقابل توقف

امباپه 7 شوت مقابل رئال مادرید داشت که 4 شوت در چارچوب بود. او 67 درصد دریبل هایش موفق بود و 18 لمس در محوطه لوس بلانکوس داشت.

یکی از بخش‌های پویا از نمایش هجومی قدرتمند او این بود که او برای اینکه تیمش به یک گل یا موفقیت برسد کاملا بی نقص بود - سه بار سانتر کردن و به دست آوردن دو ضربه خطا.

او یک خار دائمی در چشم رئال مادرید بود و حتی در مراحل آخر بازی مانند یکی از باطراوت ترین بازیکنان زمین به نظر می رسید.

در مقایسه عملکرد او با یکی از ستاره های رئال مادرید در این فصل، وینیسیوس جونیور، هیچ مقایسه واقعی وجود ندارد؛ امباپه خیلی خوب بود.

تیم کارلو آنچلوتی باید برنامه بهتری برای متوقف کردن او در بازی برگشت طراحی کند، در حالی که هیئت مدیره باید تصمیم خود را بگیرد تا زودتر با او توافق کند - البته این در صورتی است که قبلاً این کار را نکرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز