خبرگزاری کار ایران

گرایی: بنا جز مفاخر کشتی ایران و جهان است/ هدفم مدال طلا المپیک پاریس است!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۰۸

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان گفت: محمد بنا 3 مدال طلا در المپیک لندن و یک مدال طلا در المپیک توکیو را در کارنامه‌اش دارد که کار بسیار بزرگی انجام داده است .

محمد علی گرایی ملی‌پوش کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آمادگی‌اش برای مسابقات پیش رو پس از رقابت‌های جهانی نروژ بیان کرد: درحال حاضر مشغول تمرینات هستم زیر نظر مربیان تیم ملی. در شهر خودم شیراز با برادرم مشغول تمرینات هستیم. برنامه من برای مسابقات پیش رو است. به امید خدا اردوهای تیم ملی یک مدت دیگر آغاز می‌شود و زیر نظر کادر فنی تمریناتم را ادامه خواهم  داد. در برج 6 سال آینده دو مسابقه مهم پیش رو دارم که طبق نظر کادر فنی در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

گرایی درباره میزبانی مسابقات جام تختی و سطح این مسابقات بیان کرد: جام تختی هرساله یکی از مهمترین مسابقاتی است که کشتی گیران باید در این رقابت شرکت می‌کردند برای رسیدن به دوبند تیم ملی. این مسابقات امسال هم قطعا مانند هرسال از سطح بالایی برخوردار خواهد بود و مدعیان زیادی حضور پیدا خواهند کرد. جام تختی مرحله آخر انتخابی تیم ملی است و بجز چند نفر که موفق به کسب مدال شدند همه‌ی کشتی‌گیران حضور دارند و به رقابت می‌پردازند. انشالا بهترین نفرات انتخاب شوند.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ درباره تجربه کار با محمد بنا افزود: کارنامه ایشان گواه همه چیز می‌باشد. 3 مدال المپیک لندن، یک طلا هم در توکیو بگیرد کار بسیار بزرگی انجام داده است و علاوه برآن مدال های جهانی‌شان هم است. ایشان یکی از مفاخر کشتی ایران و جهان هستند و هر روزی که کنارشان هستیم یک چیزی یاد می‌گیریم که موجب افتخارمان است. 

گرایی: بنا جز مفاخر کشتی ایران و جهان است/ هدفم مدال طلا المپیک پاریس است!

او در واکنش به تمریناتش با کمک برادرش عنوان کرد: تمریناتی که کادر فنی برایمان ارسال می‌کنند ر ا اجرا می‌کنیم و به هم در تمرینات کمک می‌کنیم. امیدوارم با کمک خداوند و مربیان محترم پرچم عزیز کشورمان را در رقابت‌های مختلف بالا ببریم. 

ملی‌پوش المپیکی کشورمان درخصوص تحویل آپارتمانش از سوی خرین استان فارس بیان کرد: هنوز تحویل نگرفته‌ایم اما پیگیر کارهایش هستیم تا انشالا به زودی تحویل بگیریم.

گرایی در واکنش به حمایت‌های فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی از زمانی که آقای دبیر آمدند شرایط خیلی بهتر شده است. هرچیزی که فدراسیون به ما درخصوص جوایز گفته پرداخت کرده و به قولش عمل کرده است ضمن اینکه به وعده‌هایش عمل کرده و حمایت خوبی داشته است اما مسئولین هیچ کاری نکردند.

نماینده کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو در پایان صحبت هایش با اشاره به اهدافش عنوان کرد: در حال حاظر هدفم مسابقات سال آینده است. هدفم کسب مدال طلا المپیک پاریس است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز