خبرگزاری کار ایران

حمله باشگاه ذوب آهن به فرهاد مجیدی:

نام بزرگ استقلال درگیر یک مربی بی‌اخلاق شده است/ جایگاه امروزت را مدیون الطاف خاص هستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۵۸

باشگاه ذوب آهن در واکنش به نشست مطبوعاتی سرمربی استقلال بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی شب گذشته در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در پاسخ به سوالات خبرنگاران درخصوص بازی زیبای ذوبی‌ها گفت بود:" می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند و هیچ مشکلی نیست." اظهارات عجیب مجیدی با واکنش باشگاه ذوب‌آهن روبه‌رو شده و روابط عمومی این باشگاه در پاسخ به سخنان سرمربی استقلال بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

"از تاریخ تشکیل و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تا به امروز، همواره نام باشگاه‌های بزرگ با مربیان بزرگ عجین بوده‌ است اما متأسفانه برای نخستین‌بار شاهدیم که نام بزرگ و مردمی باشگاه استقلال را مربی بی‌اخلاق که در هیجان بردهای مسابقات است، همراهی می‌کند.

اظهارات سخیف مجیدی پس‌ از پایان دیدار این تیم در مقابل تیم ذوب‌آهن، توهینی آشکار به مردم شریف و شهیدپرور اصفهان و باشگاه 54 ساله ذوب‌آهن با پشتوانه عظیم پیشکسوتان ، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و هواداران عزیز ذوب‌آهن، شاهدی بر این مدعاست که امروز نام بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال با گفتار کودکانه یک مربی بی اخلاق خدشه‌دار و در معرض آسیب قرار گرفته است. این درحالی است که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کوچکترین بی احترامی به فردی یا باشگاهی انجام نداده تنها مباحث فنی را مطرح نمود.

مجیدی در حالی مانند نوجوانان ذوق‌زده آن جمله‌ای از بزرگان فوتبال جهان را که هیچ سنخیتی با حد و اندازه ایشان ندارد، را تکرار کرد که فراموش نموده که وضعیت امروز او مدیون الطاف دیگرانی است که در چشم‌پوشی از مجوزهای حضور برخی بازیکنان ، پنجره‌های بسته را بدون مجوزهای قانونی برایش باز نموده‌اند و به‌به و چهچه برخی گزارشگران رنگی نیز این موارد را حمایت می‌کند.

امید به این‌که باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال با هوادارانی محترم ، از این به بعد علاوه بر بحث فنی، با نام‌هایی در حد و اندازه‌ استقلال و با اخلاق عجین باشد.

مرور تاریخ نشان می‌دهد رابطه دو باشگاه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران ، برپایه دوستی و جوانمردی بوده و با این سخنان خدشه دار نخواهد شد، ولی لازم است که فرهاد مجیدی از مردم اصفهان و هواداران عزیز ذوب‌آهن عذرخواهی نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز