خبرگزاری کار ایران

تورام: اگر مسی، امباپه و نیمار را در اختیار دارید، منطقی است که برنده بازی شوید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۴۶۳

مدافع سابق تیم ملی فرانسه در مورد دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن با مارکا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از بهترین مدافعان نسل خود، لیلیان تورام، اکنون دست خود را به مبارزه با نژادپرستی و آموزش مردم در مورد تاریخچه روابط نژادی معطوف کرده، با این حال او همچنان به فوتبال علاقه دارد و به وضوح نشان می دهد که پاری سن ژرمن یک باشگاه بزرگ است.

پاری سن ژرمن با شروع مجدد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. تورام به مارکا توضیح داد: "اگر تیم مورد علاقه ای برای این بازی وجود داشته باشد، فکر می کنم پی اس جی باشد. وقتی مسی، امباپه و نیمار را در یک تیم دارید، فکر می‌کنم شکست خوردن در یک بازی یا بهتر است بگوییم یک تساوی برای شما بسیار سخت است، زیرا آن‌ها بهترین بازیکنان جهان هستند."

او ادامه داد: "نتیجه منطقی این است که وقتی این بازیکنان را در اختیار دارید، برنده می شوید. مسی تفاوت بزرگی ایجاد می کند، درست است؟ سپس شما یکی از بهترین دروازه بانان جهان، یکی از بهترین مدافعان میانی جهان را مانند مارکینیوش خواهید داشت. [پرسنل] کیمپمبه است که یک بازیکن بین المللی است. بنابراین من فکر می کنم که اگر یک تیم مورد علاقه برای پیروزی وجود داشته باشد، آن پاری سن ژرمن است. باید واقعیت را به مردم یادآوری کرد و از دروغ گفتن دست بردارند. پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است، آنها دو سال پیش در فینال بازی کردند، بی انصافی است که از باشگاهی بخواهید که سابقه ای مشابه رئال مادرید یا بایرن مونیخ ندارد، به این سرعت رو به جلو بیاید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز