خبرگزاری کار ایران

بازگشت ستاره سابق فیورنتینا به میادین پس از محرومیت 12 ساله استعمال کوکائین!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۴۰۸

ستاره سابق فیورنتینا و سمپدوریا پس از محرومیت 12 ساله به دلیل مصرف کوکائین در 46 سالگی به میادین بازگشت.

به گزارش ایلنا، مهاجم سابق سری آ که بین سال‌های 1993 تا 2010 بیش از 100 بازی در سطح اول فوتبال ایتالیا انجام داد، در رده پنجم به میادین بازگشت.

فرانچسکو فلاچی، مهاجم سابق فیورنتینا و سمپدوریا، این آخر هفته در سن 46 سالگی - دوازده سال پس از محرومیتش به دلیل مصرف کوکائین - به فوتبال بازگشت.

مهاجم سابق سری آ، که در طول دوران حرفه‌ای خود بین سال‌های 1993 تا 2010، بیش از 100 بازی در سطح اول فوتبال ایتالیا انجام داد، پس از بازگشت مجدد در برشا در سری B، به مدت 12 سال محروم شد.

فلاچی با عدم تمایل به پایان دادن به دوران حرفه‌ای با شرایط موجود، پس از تمرین با باشگاه در طول پنج ماه گذشته، با لباس تیم سیگنا 1914 در نزدیکی زادگاهش فلورانس به میادین بازگشت.

فلاچی در تساوی 2-2 سیگنا مقابل پراتو 2000 ، 30 دقیقه بازی کرد و ملی پوش سابق جوانان ایتالیا پس از آن گفت که در نهایت از بازگشت خوشحال است: "این روز 12 سال محرومیت را لغو می کند. این تولد دوباره من است. چه احساسی داشته ام؟ اولش سرگیجه داشتم، یک هفته است که از هیجان نخوابیدم. حالا من خیلی خوشحالم، می‌خواهم از همه کسانی که به من حس سابق را دادند، تشکر کنم: یک بازیکن فوتبال.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز