خبرگزاری کار ایران

کلانتری: شرایط سختی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۳۵

سرمربی فجرسپاسیسرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: با توجه به وضعیت کرونایی‌ها شرایط سختی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر اظهارداشت: بعد از اینکه چند بازیکن ما امیکرون گرفتند، ما تغییراتی داشتیم و شرایط سخت بود. 

سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: وقتی که بازی شکل گرفت، در این شرایطی که داشتیم از نظر فنی بد نبودیم. دقیقه‌ای که گل خوردیم می‌توانست برای ما سخت باشد. 3 ایراد اصلی در نیمه اول داشتیم که می‌توانستیم آن را با تغییرات برطرف کنیم. گل‌گهر در هر دو نیمه حمله می‌کرد و ما سعی می‌کردیم حملات آنها را خنثی و از ضد حمله استفاده کنیم. 

کلانتری افزود: با بازیکنانی که کرونا گرفتند و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، با شرایطی که نتوانستیم اضافه کنیم، بازیکنان جدید تا بتوانند به هماهنگی برسند و آمادگی لازم را کسب کنند، بهتر خواهیم شد.

وی درباره اینکه از بازیکنانی که جذب کرده‌اید راضی هستید، خاطرنشان کرد: هر باشگاهی پلن‌هایی برای خودش دارد و بازیکنانی را زیر نظر می‌گیرد. از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستم و باید هماهنگی‌شان بیشتر شود که بهتر خواهیم شد.

او در مورد علل شکست تیمش اضافه کرد: دو یا سه ایراد اصلی در زمین در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم طبق تغییرات و تذکرات آن‌ها را برطرف کنیم. گل‌گهری‌ها هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم حمله می‌کردند و در زمین ما بودند. ما سعی کردیم آن‌ها را خنثی کنیم و از ضد حملات استفاده کنیم اما امروز با تیمی بازی کردیم که پنج یا شش روز گذشته به ما اضافه شده بودند و چهار یا پنج بازیکن کرونایی هم داشتیم و نتوانستند همراه تیم باشند. باید بازیکنان جدید به تیم نزدیک‌تر شوند و آمادگی بیش‌تری داشته باشند و اگر هماهنگ‌تر شویم بهتر خواهیم شد.

کلانتری در مورد خریدهای جدیدشان بیان کرد: هر باشگاهی برای خودش برنامه‌هایی دارد و آن را زیر نظر می‌گیرد. در حال حاضر باید روی بازیکنانی که گرفتیم صحبت کنیم؛ بازیکنان خوبی هستند و شرایط خوبی دارند و باید هماهنگی با بازیکنان قبلی بیشتر شود و بهتر خواهیم شد. از بازیکنان جدید راضی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز