خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

پول جذب رضاییان را کارگزار پرداخت کرد/ هنوز نمی‌دانیم رباط آل کثیر پاره شده یا نه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۹۰۰

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب رامین رضاییان توضیح داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی لشکری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در خصوص جذب رامین رضاییان گفت: همانطور که همه می‌دانند رامین رضاییان تحت قرارداد الدحیل بود باید رضایت این باشگاه جلب می‌شد و هم ما علاقه مند به جذب رضاییان بودیم و هم خودش مشتاق بود دوباره به پرسپولیس برگردد و چندین جلسه با مدیران الدحیل برگزار شد و نهایتاً روز گذشته و در ساعت ۲۰ او توانست قراردادش را فسخ کند و نهایتاً به پرسپولیس پیوست و یک پروسه عجیبی بود و طرف قطری سخت گیری می‌کرد و در هر جلسه مذاکراتی که داشتیم رضایت آنها جلب نمی‌شد. با تلاشی که داشتیم خصوصاً آقای درویش در این چند روزه  خیلی تلاش کردیم بتوانیم این مشکل را حل کنیم و خود رضاییان و مدیر برنامه‌هایش تلاش کردند بتوانند رضایت الدحیل را جلب کنند و به فسخ راضی کنند و نهایتاً دیشب این اتفاق افتاد و حالا منتظریم رضاییان به ایران بیاید و در تمرینات حاضر شود. 

وی افزود: امروز رضاییان به تهران می آید و بعد از تست‌های پزشکی از فردا در اختیار کادرفنی است و در تمرینات می‌تواند شرکت کند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد تامین منابع لازم برای جذب رضاییان گفت: توافقات از سمت اسپانسر نبود و باشگاه توافقات را انجام داد، بحث موارد مالی از سمت کارگزار باشگاه بود که در این مدت خیلی باشگاه را حمایت کرد و از روزی که آقای درویش آمدند پرونده اوساگونا‌ را داشتیم که به خاطرش پنجره بسته شده بود و در این مدت بارها دیدید به دلیل بدهی‌ها از ۱۲-۱۳ سال گذشته دچار مشکل شدیم. با حمایت کارگزار این انتقال انجام شد. مباحث مالی را نمی‌توانیم مطرح کنیم. در جریان پرداختی الدحیل با رضاییان نیستیم و توافقی بوده که میان آنها انجام شده است.

لشکری در مورد وضعیت مصدویت آل کثیر و اینکه آیا بالاخره او رباط پاره کرده یا نه، گفت: آل کثیر در حال تمرین است و دوران نقاهت خودش را می‌گذارند و هنوز وضعیت او به صورت دقیق مشخص نشده است. قبلاً در تهران آزمایش داد و به ما گزارش پارگی رباط صلیبی دادند ولی بعد در شهرستان خودش تمرینات را انجام می‌داد و گفتند رباطش پاره نشده و حالا منتظریم کادر پزشکی روی او آزمایش‌های لازم را انجام دهند تا وضعیتش مشخص شود. 

وی در مورد سایر بازیکنان گفت: ترابی که تستسش مثبت است و در قرنطینه است. عالیشاه در تمرینات حاضر می‌شود و سیامک نعمتی هم فعلا مصدوم است و همراه تیم نیست. سرلک و پهلوان هم مصدومیتشان برطرف شده و به تیم برگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز