خبرگزاری کار ایران

گفته بودم عزیزی خادم مدیر یک ساله است

واعظ آشتیانی: اگر ارکان فدراسیون تصور کنند با عزل رئیس همه چیز متوقف می‌شود نشان می‌دهد آنها دکور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۳۱۸

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: روزی که عزیزی خادم رئیس فدراسیون شد گفتم اگر وی با همین رویه کارش را ادامه دهد، طول دوران مدیریتی‌اش به یکسال هم نخواهد رسید.

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در گفت وگو با ایلنا درباره برکناری شهاب عزیزی خادم اظهار داشت: روزی که عزیزی خادم رئیس فدراسیون شد گفتم اگر وی با همین رویه کارش را ادامه دهد، طول دوران مدیریتی‌اش به یکسال هم نخواهد رسید.

وی ادامه داد: بارها گفتم برخورد با عزیزی خادم و حتی برکناری اش جزو وظایف مجمع فدراسیون فوتبال است. بارهابه اعضای هیأت رئیسه و مجمع تذکر دادم اما پس از یک سال هیات رئیسه به این نتیجه رسید. عزیزی خادم در نوع مدیریتش، مشارکتی با اعضای هیأت رئیسه ندارد و به همین دلیل اعضای هیات رئیسه حق دارند با عزیزی‌خادم برخورد کنند.

وی در مورد اینکه آیا با برکناری عزیزی خادم مشکلی برای فوتبال ایران به وجود نمیاید خاطر نشان کرد: با برکناری عزیزی خادم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. حتی اگر فدراسیون یک سال با سرپرست اداره شود، مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد اما باید دید قوانین و مقررات چه می‌گویند. اگر ارکان فدراسیون تصور کنند با عزل رئیس همه چیز متوقف می‌شود نشان می دهد که سایرین بیشتر شباهت به دکور دارند. 

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص حکم  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای محرومیت 6 ماهه مهرداد سراجی گفت: این کمیته باید برای صدور هر حکمی ادله محکمه پسندی داشته باشد. حتی اگر مدارک این کمیته برای صدور حکم سراجی مستدل باشد، متاسفانه این رای را زمانی صادر کرده که برخی اعضای هیات رئیسه خواستار استیضاح عزیزی‌خادم شده‌اند و به نوعی کمیته اخلاق می خواهد اعضای هیات رئیسه را یک تهدید غیرمستقیم انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز