خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان

الهلال صفر - چلسی یک؛ شیرهای لندن به سختی به فینال رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۲۲

چلسی با برتری مقابل الهلال راهی فینال مسابقات جام باشگاه های جهان شد.

به گزارش ایلنا، دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها درامارات، امشب چهارشنبه از ساعت 20 به وقت تهران میان تیم‌های چلسی قهرمان اروپا و الهلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که این بازی را چلسی با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

تنها گل این بازی را روملو لوکاکو در دقیقه 32 به ثمر رساند تا چلسی به عنوان دومین تیم راه فینال رقابت‌ها شود، جایی که باید به مصاف پالمیراس برزیل برود. پالمیراس قهرمان باشگاه‌های آمریکای جنوبی شب گذشته مقابل الاهلی مصر قهرمان باشگاه‌های آفریقا به برتری دست یافته بود.

فینال جام جهانی باشگاه‌ها شنبه 23 بهمن از ساعت 20 به وقت تهران برگزار می‌شود. قبل از آن بازی هم دیدار رده‌بندی از ساعت 16:30 میان تیم‌های الاهلی و الهلال برگزار می‌شود.

پیش از مصاف چلسی و الهلال، تیم‌های مونتری مکزیک قهرمان باشگاه‌های آمریکای شمالی و مرکزی (کونکاکاف) و الجزیره نماینده کشور میزبان برای کسب عنوان پنجمی برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری 3 بر یک مونتری پایان یافت و به این ترتیب نماینده آمریکای شمالی پنجم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز