خبرگزاری کار ایران

تراز منفی استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل/ 3 ورودی در ازای 6 خروجی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۰۸۲

6 بازیکن استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات زمستانی استقلال با اضافه شدن 3 بازیکن و جدایی 5 بازیکن تقریبا به پایان رسیده است و بعید به نظر می رسد که آبی پوشان ورودی و خروجی علاوه بر این 8 باریکن داشته باشد. بابک مرادی و محمدرضا آزادی با گرفتن رضایت نامه رسما از استقلال جدا شدند.

عارف آغاسی و آرش رضاوند هم راهی فولاد خوزستان شدند تا در ازای آن صالح حردانی آبی پوش شود. محمد رشید مظاهری هم با سپاهان به توافق رسیده و با پرداخت شدن مبلغ تعیین شده از سوی باشگاه می تواند رضایت نامه اش را دریافت کند و باید جدایی رشید را هم قطعی و حتمی دانست تا تعداد بازیکنان جدا شده  به عدد 5 بازیکن برسد.

اگر فردین رابط جوان  که در نیم فصل اول برای استقلال به میدان نرفت را هم به لیست خروجی ها اضافه کنیم در مجموع استقلال 6 بازیکن را نسبت به نبم فصل اول از دست داده است.  در بخش ورودی های استقلال هم علاوه بر خرید دفاع راست ملی پوش فولاد خوزستان، عزیزبک آمانوف ازبکستانی هم از لوکوموتیو این کشور راهی ایران و استقلال می شود. همچنین عارف غلامی مدافع مصدوم استقلال نامش برای نیم فصل دوم به لیست آبی پوشان بر می گردد تا جای عارف آغاسی را مر کند.

البته همچنان احتمال جدایی نفراتی چون سعید مهری و متین کریم زاده به صورت قرضی و قطعی وجود دارد و شایعات و گمانه زنی هایی در این رابطه مطرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز