خبرگزاری کار ایران

رضایی: اسپانسرمان سفر را لغو کرده و جوابمان را هم نمی‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۵۸۴

نائب قهرمان کشتی آزاد گفت: اسپانسر سهند خودش سراغ ما آمده و خواسته که تیم به جام بین‌المللی اعزام شود، خودش سفر را لغو کرده و جواب تلفن‌ها را نداده، فدراسیون کشتی نباید با چنین آدمی همراهی کند.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره لغو سفر تیم سهند به جام دانکلوف بیان کرد: مدتی پیش برازنده اسپانسر تیم سراغ ما آمد و خواست که تیم را به جامی بین‌المللی اعزام کنیم. در ادامه نشستی نیز در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر داشتیم و قرار شد سهند به جام دانکلوف برود.

نایب قهرمان المپیک افزود: اقدامات لازم انجام شد و قرار بود اواخر بهمن به بلغارستان برویم و البته فدراسیون هم چند کشتی‌گیر به ما اضافه کرد تا آنها هم در جام دانکلوف محک بخورند، اما در ادامه اسپانسر که باید هزینه‌ها را تامین می‌کرد دیگر جواب تلفن اعضای تیم را نداد و درنهایت سفر هم لغو شد.

سرمربی تیم سهند در واکنش به اعزام اسپانسر تیم سهند با تیم کوراش به ترکیه، جایزه بدقولی‌اش بوده، خاطرنشان کرد: متاسفانه شخصی در فدراسیون کشتی حضور دارد که همه کارهایش علیه کشتی است. این آدم ضد کشتی کار می‌کند. همه در کشتی او را می‌شناسند. امیدوارم که کشتی کشور از وجود این شخص پاک شود.

رضایی ادامه داد: اسپانسر سهند خودش سراغ ما آمده و خواسته که تیم به جام بین‌المللی اعزام شود، اما در ادامه وقتی کار رسانه‌ای شده، خودش سفر را لغو کرده و جواب تلفن‌ها را نداده، فدراسیون کشتی نباید با چنین آدمی همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز