خبرگزاری کار ایران

واکنش عزیزی خادم به حواشی پیرامون مهدوی‌کیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۵۹

رئیس فدراسیون فوتبال سرانجام در خصوص حواشی ایجاد شده پیرامون سرمربی تیم امید واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چندی پیش بود که حضور مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران و پیشکسوت فوتبال در یک دیدار تدارکاتی حواشی زیادی ایجاد کرد و دلیل آن این بود که در آن بازی روی پیراهن بازیکنان پرچم کشورهای مختلف جهان نقش بسته بود به دلیل وجود پرچم رژیم اشغالگر قدس میان آنها دیده می‌شد و این ماجرا انتقادات زیادی علیه مهدوی کیا به همراه داشت و خیلی‌ها عقیده داشتند باید به این خاطر فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا قطع همکاری کند.

با وجود اینکه بعداً تصاویری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدوی کیا پرچم رژیم اشغالگر قدس را مخدوش کرده و سعی داشته با دست جلوی آن را بپوشاند ولی این انتقادات همچنان علیه او وجود داشت و در این میان فدراسیون فوتبال ترجیح داد مدتی در این خصوص سکوت کند.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در نهایت در واکنش به این موضوع گفت: تیم امید برنامه ریزی خودش را دارد و ما خرداد ماه در مسابقات ازیکستان حضور خواهد یافت و دوشادوش سایر تیم های ملی کارش را دنبال خواهد کرد. آقای مهدوی کیا طبق برنامه خودشان بیایند و کار را شروع کنند.

بدین ترتیب رئیس فدراسیون فوتبال به شایعه قطع همکاری با مهدوی کیا پایان داد و مشخص شد وی به کارش در تیم امید با قدرت ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز