خبرگزاری کار ایران

فرصت یحیی به مدیران باشگاه تمام شد؛

در انتظار تصمیم سرنوشت ساز گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۴۶۳

فرصتی که سرمربی پرسپولیس برای کل مشکلات باشگاه به مدیران داده بود به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است که در پی مشکلات عدیده این باشگاه ضمن استعفا از سمت خود، در تمرینات حاضر نمی‌شود و فرصتی برای حل و فصل این مشکلات در نظر گرفت که این فرصت پایان یافته است. 

از همین رو و بنا بر ادامه مشکلات و برآورده نشدن شرایط یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به جمع سرخپوشان و با توجه به استعفای چند روز قبل وی به نظر می‌رسد خود را برای عدم ادامه همکاری با پرسپولیس گرفته باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا پرونده حضور او روی نیمکت سرخپوشان تهرانی بسته شده است.  

رسیدگی به مشکلات مالی و رساندن پرداختی‌ها به ۵۰ درصد و همچنین تعیین یک زمین تمرین مناسبت و استاندارد از جمله شروطی بود کن یحیی گل محمدی برای بازگشت به تمرینات تعیین کرده بود ولی فرصت اعلام شده پایان یافت و هیچکدام از این موارد حل و فصل نشد.

بدین ترتیب پرسپولیس در آستانه مسابقه سوپرجام و همچنین پس از آن دیدارهای حساس لیگ برتر با چالش بزرگی روبرو شده و علاوه بر مشکلات عدیده خود باید یک فکری به حال نیمکت و سرمربی خود داشته باشد و باید دید موضع مسئولان باشگاه نسب به این ماجرا چیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز