خبرگزاری کار ایران

ماجدی: تیم ملی برای 80 میلیون نفر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۰۸

عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته جوانان می گوید حضور مسئولین دولت در کنار تیم ملی باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی شد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی درباره صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی گفت: در ابتدا به مردم خوب کشورمان، اهالی ورزش و مخصوصا فوتبالی ها تبریک می گویم و از رییس فدراسیون، اعضای هیات رییسه و تمامی دست اندرکاران فدراسیون فوتبال اعم از کمیته ها و دپارتمان ها و همچنین از باشگاهها و روسای هیات های فوتبال استانها تقدیر و تشکر ویژه می کنم. آنچه مسلم است رسیدن به جام جهانی جز هماهنگی، همدلی و کار مشترک در میان باشگاهها، هیات ها و فدراسیون چیز دیگری نبوده است.  از کادر فنی تیم ملی و بازیکنان ارزشمند کشورمان نیز بخاطر صعود یا به عنوانی سریعترین صعود تیم ملی کشورمان را به جام جهانی را رقم زدند، تشکر می کنم. واقعا کاری کردند،کارستان.

وی در ادامه افزود: سه بازی دیگر هنوز باقی مانده است و تیم های دیگر باید برنامه هایشان را طوری تنظیم کنند که آیا به جام جهانی می رسند یا نه؟ ولی خوشحالیم که این اتفاق برای تیم ملی فوتبال ایران افتاد و شایستگی های بچه های ما نشان داده شد.

ما واقعا یادمان نرود که در دور اول همه می دانستند اگر یک تساوی بگیریم، ممکن است به دور دوم صعود نکنیم، چه برسد به اینکه بخواهیم به جام جهانی صعود کنیم. نباید این مشکلی که قبلا وجود داشت را فراموش کنیم. با درایتی که مسئولین فدراسیون داشتند این اتفاق افتاد. می توانیم 3 بازی باقی مانده را به عنوان بازیهای دوستانه، دست گرمی یا به عبارتی استفاده کردن از بازیکنانی که شاید کمتر به آنها بازی رسیده، انجام دهیم و آنها را برای حضور در جام جهانی و اندوختن تجربه بیشتر آماده کنیم. این البته یک نگاه است و بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی دارد.

عضو هیات رییسه فدراسیون ضمن تشکر از مسئولین دولت گفت: در ابتدا جا دارد تشکر ویژه ای از رییس جهمور بابت پیام دلگرم کننده شان داشته باشم. همچنین از دکتر محمد مخبر، معاون  اول رییس جمهور که با حضورشان در این مسابقه باعث دلگرمی برای ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال شده اند و نشان دادند که دولت همیشه در کنار مردمش هست و خواهد بود و به بحث نگاه مسئولیت های اجتماعی شان، خیلی ویژه نگاه می کنند. همینطور از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و صالح امیری، رییس کمیته المپیک که با حضورشان در ورزشگاه، بار دیگر نشان دادند که در کنار ما هستند، تشکر می کنم.

ماجدی با اشاره به حضور مسئولین دولت در کنار تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد: همانطور که با متن سخنرانی و حضور شان در ورزشگاه باعث دلگرمی فوتبال شدند، امیدواریم حمایت های بیشتری از سوی دولت شامل حال تیم ملی فوتبال شود. به هرحال این فوتبال نیاز به پشتیبانی دولت دارد، چرا که تیم ملی برای فدراسیون فوتبال نیست، برای 80 میلیون نفر است است. قطعا می توانیم بگوییم 90 درصد این مردم در زمان مسابقات جام جهانی، پای تلویزیون می نشیندند تا پیروزی تیم ملی شان را ببیند. من درخواست می کنم روی مباحث پشتیبانی و همینطور مسائل مالی نگاه ویژه تری داشته باشند.

رییس کمیته جوانان در پایان اظهار داشت:  همانطور که می دانیم با حضور تیم ملی در جام جهانی مبالغی در اختیار فدراسیون ها قرار می گیرد، ولی بخاطر تحریم های ظالمانه ما  فعلا حق برداشت این پول ها را نداریم. امیدوارم هستم که  دولت محترم کشور یک فضای را بوجود که ما بتوانیم دسترسی به منابع مالی داشته باشیم تا ملی پوشان با یک یک آرامش خیال راحت بحث آمادگی حضور در جام جهانی 2022 قطر را پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز