خبرگزاری کار ایران

خبر بد برای اسکوچیچ و گل‌محمدی؛

مصدومیت میلاد سرلک از ناحیه همسترینگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۶۲

هافبک دفاعی تیم ملی و پرسپولیس در اردوی پیش از بازی با امارات درگیر مصدومیت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها درگیر اردوی تیم ملی است و خودش را آماده بازی با امارات می‌کند، در تمرینات روز گذشته تیم ملی دچار مصدومیت شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد.

آزمایش‌های انجام شده روی او نشان می‌دهد این مصدومیت از ناحیه همسترینگ است و برای همین او چند وقتی از میادین دور خواهد بود.

بدین ترتیب سرلک دیدار با امارات را از دست داد و باید دید چه زمانی می‌تواند برای پرسپولیس بار دیگر به میدان برود.

سرلک که در فهرست ابتدایی تیم ملی نبود بعد از ابتلای نوراللهی به کرونا به جای او وارد فهرست شد و در دیدار مقابل عراق هم بازی کرد و از نفرات اصلی و مهم تیم ملی بود که بازی خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت و حالا این مصدومیت تبدیل به یک دغدغه برای اسکوچیچ شده تا به دنبال بازیکن دیگری در پست هافبک دفاعی به جای او باشد.

او همچنین دیدار سوپرجام مقابل فولاد خوزستان را هم از دست داده است و 18 بهمن نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند و با توجه به اهمیت حضور او در ترکیب پرسپولیس، غیبتش در ترکیب اصلی یک موضوع مهم برای این بازی خواهد بود و باید دید یحیی گل‌محمدی چه تدبیری برای این موضوع خواهد اندیشید.

با توجه به عملکرد ضعیف رضا اسدی در پرسپولیس، سرخپوشان برای انتخاب جانشین سرلک و زوج کامیابی‌نیا در ترکیب تیم ملی دچار مشکل هستند و این می‌تواند یک خبر بد برای یحیی گل محمدی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز