خبرگزاری کار ایران

هاشمیان: اگر متحد باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۷۰

مربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص دیدار برابر عراق و صعود به جام جهانی قطر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری مقابل تیم ملی عراق و صعود به جام جهانی گفت: به مردم ایران بابت صعود تیم ملی به جام جهانی قطر تبریک می‌گویم، این برد باعث خوشحالی جامعه می‌شود و امیدواریم در جام جهانی نیز نتایج خوبی کسب و مجددا دل مردم ایران را شاد کنیم. در دور مقدماتی در شرایطی که پتانسیل بالایی در تیم‌ملی فوتبال ایران وجود داشت نتایج خوبی به دست نیاوردیم، هرچند که میزبانی را به ناحق از ایران گرفتند و در هوای گرم در بحرین به میدان رفتیم اما نشان دادیم که اگر متحد باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی  انجام دهیم. در حالی که تیم‌های خوبی در این گروه حضور داشتند از این مرحله سخت با قدرت عبور کردیم.

مربی تیم‌ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه باید باید با برنامه‌ریزی خوب به جام جهانی برویم، ادامه داد: به دلیل بدهی‌ها و بلوکه شدن پول ایران در فیفا، فدراسیون فوتبال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و برای اینکه در جام جهانی موفق باشیم نیازمند کمک به تیم ملی و فدراسیون فوتبال هستیم.

او درخصوص بازی امشب برابر عراق اضافه کرد: در چند دیدار اخیر مقابل عراق، امروز یکی از بهترین بازی‌های عراق را شاهد بودیم و سیستم جدید مربی این تیم، مناسب بود و با پیروزی مقابل ایران به عنوان تیم سوم شانس بالایی برای صعود به مرحله پلی آف داشتند. پس از اینکه به گل رسیدیم بازی را در نیمه دوم در دست گرفتیم و خوشبختانه توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز