خبرگزاری کار ایران

اشک‌ها و لبخندها؛ از خطر حذف تا سریعترین صعود تاریخ به جام جهانی با عراق (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۴۶

ایران با شکست عراق موفق سریعترین صعود خود به جام جهانی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران موفق شد با تک گل مهدی طارمی با شکست یک بر صفر عراق برای سومین دوره متوالی به جام جهانی صعود کند و سریع ترین صعود تاریخ خود را به جام جهانی داشته باشد.

ایران در حالی با شکست عراق سریعتر صعود خود به تاریخ رقابت‌های جام جهانی را رقم زد که با شکست ٢ بر یک در مقابل این تیم در دور اول رقابت های مقدماتی جام جهانی،  تیم ملی ایران در آستانه حذف از رقابت‌های مقدماتی قرار داشت.

اما در ادامه رقابت‌ها شرایط طور دیگری برای تیم ملی ایران رقم خورد. ایران ابتدا با گل سردار آزمون موفق شد با شکست عراق در آخرین بازی خود در دور نخست رقابت‌های مقدماتی به عنوان صدرنشین به دور دوم این رقابت ها در منطقه آسیا صعود کند.

در ادامه تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر عراق را شکست دهد. ایران علاوه بر اینکه توانست بعد از ۴۹ سال به عراق بیش از سه گل بزند،  موفق شد در کمتر از یکسال تیم ملی عراق را برای دومین بار شکست دهد اتفاقی که تا پیش از این مدت ها بود برای تیم ملی ایران رقم نخورده بود.

ایران در حالی در هفتمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی  برابر عراق قرار گرفت که در صورت پیروزی برابر این تیم می‌تواند سریعترین سود خود در تاریخ رقابت‌های جام جهانی را رقم بزند. در این بازی شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند با تک گل مهدی طارمی به یک پیروزی ارزشمند برابر عراق در دست پیدا کنند و به رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

این در حالی است که ایران با پیروزی برابر عراق در کمتر از یک سال موفق شد برای سومین بار این تیم را شکست دهد و تا به نوعی عراق پلی برای صعود ایران به رقابت‌های جام جهانی قطر باشد. این اتفاق در حالی رخ داد که ایران در مرحله مقدماتی با شکست ٢ بر یک برابر عراق تا حذف از این رقابت‌ها و ناکامی بزرگ پیشرفته بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز