خبرگزاری کار ایران

نوری: اشتباهات داوری 8 امتیاز آلومینیوم گرفت / امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۹۰

هافبک تیم آلومینیوم اراک درخصوص عملکرد این تیم در لیگ بیستم و روند شاگردان رسول خطیبی صحبت کرد.

امیر نوری هافبک تیم آلومینیوم اراک در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت زیادی برای گلزنی داشتیم. از نتیجه اما اصلا راضی نیستیم چون آقای خطیبی به ما گفته بود که بازی بسیار سختی داریم و باید تمام نکات فنی را اجرا کنیم اما نتیجه‌ای که به دست آمد دلخواه ما نبود چون فقط به دنبال برد بودیم.

او درخصوص اظهارات خطیبی مبنی بر اینکه با غرور مقابل شهرخودرو بازی کردند، گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم. بچه‌ها در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنند، ما دو بار از حریف پیش افتادیم و به نظر خودم دو گلی که دریافت کردیم به دلیل عدم تمرکز کافی بود؛ به خصوص گل دوم. همه تلاشمان را کردیم اما بعضی وقت‌ها در فوتبال نتایج آنطور که باید رقم نمی‌خورد. همین شهرخودرو مقابل پرسپولیس به تساوی رسیده بود، ما هم موقعیت زیادی داشتیم اما نتوانستیم برنده باشیم.

نوری درمورد گلزنی برابر شهرخودرو همچنین گفت: من تا به امروز 3 گل زدم و دو پاس گل داشتم که تمام آنها را به مردم شهر اراک تقدیم می‌کنم و خداراشاکرم که توانستم نقش کوچکی در خوشحال کردن آنها داشته باشم و امیدوارم که در نیم فصل دوم هم ادامه دار باشد. 

هافبک تیم آلومینیوم درباره ارزیابی از عملکرد این تیم در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: خداراشکر که نتایج خوبی کسب کردیم و رتبه‌مان در لیگ پنجم است و در بین هشت تیم برتر جام حذفی هستیم. در یک لیگ شکست داشتیم که اگر منصفانه بگوییم به دلیل اشتباهات داوری بود. اگر اشتباهات داوری نبود حداقل 8 تا 10 امتیاز بیشتر داشتیم. مقابل پیکان گل‌مان مردود شد، برای گل گهر پنالتی را نگرفتند، برابر نساجی گل آفساید بود و مقابل صنعت نفت هم گل حریف خطا بود. این مسائل خیلی به ماضربه زد و اگر یک مقدار داوران بیشتر دقت کرده بودند 8 امتیاز بیشتر داشتیم. بالاخره همین که تا اینجای کار شرمنده مردم اراک نشدیم خوب است و امیدواریم همین روند را تا پایان فصل داشته باشیم و در جام حذفی هم به سمت فینال برویم.

امیر نوری درخصوص پیش بینی جایگاه آلومینیوم در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: در نیم فصل دوم همیشه امتیازگیری سخت‌تر بوده چون یکسری تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند و یکسری از تیم‌ها هم برای سقوط نکردن تلاش خواهند کرد. در نیم فصل اول چون جدول کاملا شکل نگرفته اینچنین نیست و همانطور که آقای خطیبی گفتند تیم ما به تقویت نیاز دارد؛ چه از نظر سخت افزاری، از نظر پاداش‌هایی که گفتند و همینطور جذب بازیکن که امیدوارم روند آلومینیوم ادامه دار باشد و خودمان را بالای جدول حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز