خبرگزاری کار ایران

تعویق دوباره انتخابات بسکتبال به دلیل تأیید صلاحیت رئیس سابق

از فرودگاه تا خواهرزاده دردسرساز!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۸۸

انتخابات فدراسیون بسکتبال یک بار دیگر به تعویق افتاد. این انتخابات که قرار بود 19 دی ماه برگزار شود، یک بار به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا،  با این حال در شرایطی که همه منتظر بودند تا مجمع این فدراسیون صبح فردا برگزار شود، وزارت ورزش یک بار دیگر دست به تغییر تاریخ برگزاری انتخابات زد.

  تأیید صلاحیت‌های دردسرساز

تعویق قبلی انتخابات در شرایطی انجام شد که گفته می‌شد مشکل اصلی، عدم آمدن تأیید صلاحیت‌هاست. با این حال دو هفته تعویق انتخابات هم باعث نشد تا لیست کامل تأیید صلاحیت کاندیدای بسکتبال اعلام شود. لیستی که هنوز هم اعلام نشده و یکی از طولانی‌ترین پروسه‌های تأیید صلاحیت را رقم زده است.

 

 از پرونده فرودگاه تا مسائل مالی

در شرایطی که وزارت ورزش به‌صورت واضح درباره این ماجرا اظهار نظر نمی‌کند و نامزدهای انتخابات هم ترجیح می‌دهند مثل ماه‌های گذشته ساکت بمانند و از منطقه امن خودشان خارج نشوند، ناچاریم به اشاره مستقیم به اصل ماجرای تعویق دوباره.

اگرچه پیش از این نوشتیم که ماجرای فرودگاه و اجناس ممنوعه‌ برای طباطبایی مشکل ساز شده، با این حال گذر زمان نشان داد که ماجرا بغرنج‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسید.

رامین طباطبایی در شرایطی که شانس اصلی تصدی دوباره پست ریاست فدراسیون است، هنوز نتوانسته تأیید صلاحیتش را بگیرد. موضوعی که شنیده می‌شود علت اصلی تعویق دوباره انتخابات هم هست و رئیس چهار سال گذشته بسکتبال، با همکاری وزارت ورزش توانسته تا انتخابات را دو هفته به تعویق بیندازد تا بتواند تأیید صلاحیتش را بگیرد.

در این میان البته شنیده می‌شود که سد راه طباطبایی در راه تأیید صلاحیت، ماجرای فرودگاه و علاوه بر آن پرونده مالی پروژه بازسازی سالن آزادی است! گفته می‌شود مبالغی که در این پروژه رد و بدل شده و نقش خواهرزاده رئیس و حساب‌های او، یکی از مشکلات اساسی رامین طباطبایی است.

در این میان تحرکات مسئولان یکی از تیم‌های لیگ برتری در دادن اطلاعات دقیق به مراجع ذیربط هم در روند ماجرا بی‌تأثیر نبوده و گره کوری به پرونده شانس اصلی ریاست در انتخابات بسکتبال زده است.

 

 بدا به حال بسکتبال

از دوران عجیب و غریب طباطبایی در چهار سال گذشته که بگذریم، می‌رسیم به برهه کنونی که چهار، پنج کاندیدای اصلی در تلاش‌اند تا بتوانند برای چهار سال آینده رئیس فدراسیون شوند. در میان این کاندیداها، یکی که خود طباطبایی است. مدیری که واضح است حمایت حداقلی را از جانب وزارت ورزش دارد اما ماه‌هاست درگیر است و نمی‌تواند تأیید صلاحیتش را برای حضور دوباره در انتخابات بگیرد.

از طرف دیگر سایر نامزدها هم دست‌کمی از او ندارند. آدم‌هایی که نشسته‌اند تا مگر طباطبایی خودش نتواند به مجمع برسد و پس از آن بتوانند از میدان خالی استفاده کنند. افرادی که نه برنامه‌ به درد بخور و قابل اعتنایی منتشر کرده‌اند و نه حالا ذره‌‌ای به خودشان زحمت می‌دهند که حداقل در یک جمله، به تعویق دوباره انتخابات اعتراض کنند!

سؤال بزرگ اینجاست که اگر همه چیز معطل یک نفر است، چرا هیچ صدایی از باقی نامزدها در‌نمی‌آید؟

گزارش: محسن آجرلو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز