خبرگزاری کار ایران

بحران در تیم ملی ادامه دارد؛ صیادمنش هم بازی عراق را از دست داد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۰۵

به نظر می‌رسد مهاجم تیم ملی ایران در بازی برابر عراق غایب خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی ایران باید روز پنج شنبه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی عراق قرار بگیرد. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که تیم ملی در شرایط عجیب و غریبی به سر می‌برد.

احمد نوراللهی، احسان حاج صفی و سردار آزمون با توجه به مثبت شدن تست کرونایی آنها قادر به همراهی تیم ملی در بازی برابر عراق نخواهند بود از همین رو کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی به جای آنها به اردویی تیم ملی ملحق شدند. همچنین مهدی طارمی، پیام نیازمند و امیر عابدزاده بازیکنانی هستند که شب گذشته به دلیل مشکلات به وجود آماده در پروازها نتوانستند به اردویی تیم ملی ملحق شوند و وضعیت آنها مشخص نیست. 

اما شاید نکته جالب توجه در میان این مشکلات، وضعیت اللهیار صیادمنش باشد. این مهاجم ایرانی که کارهای نهایی خود برای انتقال به  هال سیتی را دارد انجام می‌دهد به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی عراق حضور داشته باشد. چرا که پاسپورت این مهاجم ایرانی در اختیار باشگاه مورد نظر قرار دارد و نمی تواند به ایران سفر کند و با توجه به اینکه تنها دو روز به بازی ایران با عراق مانده است و با توجه به روند پروتکل های بهداشتی بعید است صیادمنش به بازی با عراق برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز