خبرگزاری کار ایران

رسمی: تمدید قرارداد سرمربی و مربی برنتفورد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۲۵

سرمربی تیم برنتفورد انگلیس قراردادش تا تا پایان فصل 2025 تمدید کرد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه برنتفورد، توماس فرانک، سرمربی تیم فوتبال برنتفورد و برایان ریمر، دستیار سرمربی، هر دو قراردادهای بلندمدت جدیدی امضا کردند. این دو در پایان هفته گذشته قراردادهای جدید خود را امضا کردند و آینده خود را به باشگاه متعهد کردند. آن‌ها اکنون تا پایان فصل 2024/25 قرارداد دارند.

توماس و برایان از اواخر سال 2018 با هم در برنتفورد کار کرده‌اند. در آن زمان، برنتفورد پس از کسب مقام سوم متوالی در مسابقات چمپیونشیپ، به لیگ برتر صعود کرد و برای اولین بار از سال 1947 در سطح اول فوتبال انگلیس حضور یافت. زنبورها همچنین به نیمه نهایی جام اتحادیه و همچنین یک چهارم نهایی در همان رقابت‌ها و دور پنجم جام حذفی در سال 2019 رسیده‌‌اند.

فیل گیلز، مدیر فوتبال برنتفورد، گفت: "از طرف همه در برنتفورد، مایلم به توماس و برایان بابت قراردادهای جدیدشان تبریک بگویم. اول و مهمتر از همه، آنها افراد فوق العاده ای برای کار هستند و من مطمئنم که همه در باشگاه از اینکه متعهد شده‌اند تا سال 2025 با ما بمانند، خوشحال خواهند شد. آن‌ها در موفقیتی که ما در فصول اخیر به اشتراک گذاشته‌ایم، نقش مهمی داشته‌اند و به هدف مشترکمان یعنی بازی در لیگ برتر رسیده‌ایم. ما می‌خواهیم به پیشرفت برنتفورد ادامه دهیم، تا با باشگاه‌های بزرگ‌تر از خود رقابت کنیم و ببینیم چقدر می‌توانیم پیشرفت کنیم. من مطمئنم که می‌توانیم بر موفقیتی که توماس و برایان به همراه سایر کارکنان و بازیکنان کمک کرده‌اند، ادامه دهیم و مشتاقانه منتظر نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز برای فصل جاری و بعد از آن هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز